Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krááása! R^ Fotky i texty.

Pohladilo :-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, tak to jsem moc rád, že se to líbí a že to pohladilo. Moc si toho vážímR^

0 0
možnosti
ZJ
Foto

Zdeňku, děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Marku, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
JH

Pavle, s potěšením sleduji, jaký jste zasněžený romantik. Já si ten kraj poctivě prošel v létě, když jsem připravoval o BN pořad Tajemná a krásná. Už v šedtnácti (asi ale byla starší) její zelené oči učarovaly místnímu spávci... ale to je známá písnička.R^

2 0
možnosti
Foto

Josefe, předně děkuji za navštěvu a ještě vice za komentář R^. Máte krásné vzpomínku :-). Josefe, já na to zasněžení čekal 7 let a dočkal jsem se.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle kouzelné, děkuji Ti.!!R^

1 0
možnosti
Foto

Jen trochu odlehčím téma, já nevěděl, že když se zavelí NA PANSKÉ, tak se jde vlastně do hospody!!!!!!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji ti za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

taktéž mám procouráno :-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, hezky se to pocouralo. R^:-) A děkuji ti za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si říkala, kam se nám ten Pavel ztratil... A on zapadal sněhem. :-D Neumím z mobilu palčáka. :-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, neztratil, jen si někdy člověk musí dát pauzu, nebo prostě čekat na dobré téma :-). Tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
RP

Krásné zimní fotky, devátá je úžasnáR^já tyhle chaloupky zbožňuju. Konečně máme zimu jak má být.:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak, vždyť já na tento okamžik čekal řadu let. Moc děkuji za návštěvu a krásný komentářR^

1 0
možnosti

J91a40n 76Š72u21r42c

9. 1. 2017 21:20

Zdravím Pavle - jako vždy parádaR^. Krásné fotky, také to je moje zamilované údolí kam se moc rád vracím.V

1 0
možnosti
Foto

Honzo, předně tě moc zdravím a zároveň děkuji nejen za návštěvu, ale i za komentář. Je to prostě naše milované údolíčko.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com