Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

T27o67m70á62š 41G21a13y59e28r

21. 12. 2016 20:01

R^Rád jsem přečetl i prohlédl fotografiky I.M. Na té předposlední mi to připadá jako oči Picassa .... , hezký blog, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Tome, velmi ti děkuji za návštěvu a komentář, ve kterém máš naprostou pravdu. Jsou to oči Picassa. R^

0 0
možnosti
RP

Přiznám se, že na koláže se ráda podívám donutí mě " pátrat " v nich, co tím autor myslel. Ale nejvíc miluji Ladovy a podobně čitelné obrazy. Nad poslednim fotkou mé srdce hrdě zaplesáV ....Kulhánek má každoročně hezky osvícený dům. Přeji Vám hezké a klidné svátky:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, velmi děkuji za návštěvu a za krásný komentář. A jak píšete, Kulhánek prostě vede.R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné Pavle. Díky!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Marceli, jáí děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkně jsi navodil vánoční atmosféru, ať je taková i nadále. Přeji pohodu a zdravíčko!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. Co my dva by jsme si měli víc říkat, když víme, co je zdraví, ale i to štěstí. Jitko, přeji ti krásné svátky aa mnohem lepší rok 2017.R^V

0 0
možnosti
Foto

Zajimavy rozhovor a pekne fotografie, vcetne te posledni, nocni.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji ti za návštěvu a komentář. A jsem rád, že se ti líbí i ta vánoční fotografie, kterou jsem udělal. Jaroslave, krásné dny přeji.

R^

0 0
možnosti
VV

Ja se na tu vernisaz nedostanu, mam to preci jen ponekud z ruky, Ale poslal jsem zpravu sestre ktera jeste porad bydli na opacnem konci markova baraku a do chodovske tvrzi chodi dost casto.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, chápu.

0 0
možnosti
VV

Porad zajimave. Dozvidam se porad neco noveho o byvalem sousedovi. Ale dnes mne napadlo, ze vlastne vubec neni podobnej svemu otci. Ten mel vzdy tmave kudrnate vlasy, a byl i relativne stihly.

1 0
možnosti
Foto

Vladimírem, tak to jsem rád, že se mi daří přidávat nové a nové informace. A tak Vám děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
JS

R^VR^V srdce s řemeslem ruku v ruce a je to bez chyby, bo to Srdce nechybí :-)

Děkuji :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, moc ti děkuji za nakouknutí a krásný komentář. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com