Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^příjemné zastavení;-)

0 0
možnosti
RP

Takové poklidné fotografieR^ ..a čím jsem starší i tak vnímám vánoční svátky ... a daří se to.:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Vnímám to podobně R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, zdravím tě... a tovíš... děláš mi takový ten rychlý nějaký teleport, či co, někam k hradecké krajině... a to mne tedy vezme vždyckyVR^

1 0
možnosti
Foto

Radko, tak to jsem moc rád, však ještě nějaký bude. A tobě děkuji nejen za návštěvu a komentář, ale rovněž ti posílám přání krásných adventních dnů.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Honza Tichej to napsal, Pavle, trefněR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, děkuji ti za nakouknutí a přeji krásné adventní dnyR^

0 0
možnosti
JT

Pavle, vnímat přírodu, s láskou vyfotit, napsat a vybrat k tomu pár mouder a pak to naservírovat čtenářům jako dárek, který potěší, to Ty zkrátka umíš. Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti za návštěvu a za komentář. Pro mé čtenáře je radost psát a dělám to rád.R^

1 0
možnosti
Foto

Přátelé, copak nevíte, že my jsme tady pro kočky? Že jsou to právě ony, které nám velkomyslně umožňují jim vylepšovat život? A proto máme Vánoce každý den. Když ale dvounožák tuhle svátost nemá v duši, tak mu víra nepomůže. Proto je důležitá víra ve vnitřní dobro člověka. Jsem optimista a mám Vánoce každý den. Už mnoho desítek let mám husí kůži z hromadně nařízených svátků a to jakoukoliv organizací. A proto mám Vánoce každý den. Pravda, někdy se to nepovede, často se to nepovede... I tak se snažím mít Vánoce v sobě každý den. Omluva za trochu jiný směr Pavle. Tobě karma za krásný článek a skvělé fotky.

1 0
možnosti
Foto

Marceli,, předně děkuji za nakouknutí a co se týče komentáře, no jako pejskař nemohu dát nic jiného než pejska. Jako kočku můžu taky, ale vona se vyvalovala na topení a na procházku se jí nechtělo. A tak příště dám pejska a kočku, kvůli tý vyváženosti. ;-D;-D Marceli krásné adventní dny tobě a tvým blízkým a i mňoukalkám.;-D

1 0
možnosti
Foto

J23a76n 18P98r48a15ž55á86k

11. 12. 2016 20:25

R^Pavle, hezké fotky i povídání, ale jedna výhrada. Kočky se zlobí, že to, co je k ničemu není pro ně - "pro kočku":-)

4 0
možnosti
MJ

Nevím, co na to Pavel, ale já jsem si jistá, že vše výjimečné a úžasné je "pro kočku"...

4 0
možnosti
MJ

Pavle, Vaše blogy nejsou nikdy laciné... naopak, vzácné. Fotky jsou krásné, jen ten posed... ty já fakt nemám ráda. Mám je tady všude, vím, že patří do koloritu krajiny, života, ale stejně... Někdy mi přijdou nefér... když jsou kolem nich nasypaná jablka a jiné pamlsky..., a pak se od nich táhne červená nit, tedy krev... Vím, že se to k Adventu moc nehodí... tak aspoň moc zdravím.R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Magdi, předně děkuji za návštěvu a komentář. Magdi, k zachycení toho posedu mě přivedlo světlo a stíny. Jinak nejsem obdivovatelem myslivosti. Každopádně Magdi, přeji krásné adventní dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Já mám k Adventu takový poněkud specifický vztah: je to pro mne doba určité úzkosti a napětí, možná že nejsem sama, kdo to má podobně.

Každopádně díky za slova zamyšlení. Myslím, že platí univerzálně v jakoukoliv roční dobu - je v nich moudrost a taky trochu ujištění, že člověk nemusí být na své smutky sám.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, velmi si vážím Vašeho disksuního příspěvku. Napsat, že Vám rozumím, by asi nebylo to pravé, neboť aby člověk pochopil, musel by si vzít ty pomyslné boty druhého člověka a jít tou samou cestou. Pavlo, přesto však Vám mimo poděkování za návštěvu, přeji krásné dny, plné klidu a úsměvů.R^

1 0
možnosti
TG

T42o30m78á75š 75G42a85y78e65r

11. 12. 2016 19:16

R^! Moc krásný. Bez dalších slov!

3 0
možnosti
Foto

Tomě, krásný adventní večer a díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com