Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Pavle za adventní zamyšlení, i za přiIožené video s A. Rieuiem ... I v tom všelikém lidské shonu by se měl člověk na chvíli zastavit a podumat o smyslu adventu, Vánoc - a lidského života vůbec. Přeji Pěkný mrazivý den. R^

0 0
možnosti

J70a26r61a 91R55a72n71k

6. 12. 2016 0:22

Diky, Pavle. Vytahnu mamincinu desku s J.J. Vrbou a spustim, ale az tak tesne pred 24. ted gogluji texty koled, jinak ceske rodiny zde mely Mikulase s certem vcera - ucast byla uzasna, nejak se nam zde mnoziVR^

1 0
možnosti
Foto

Jaro, přesně tak, je třeba si užívat toto období a koledy? Ty jsou toho nedílnou součástí. A já děkuji nejen za nakouknutí, ale také komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, černobílé fotky jsou vždy nejkrásnější a mají ducha. Díky za bilanční zamyšlení. Mělo by být častější než jen jednou za rok. Ale to je v každém z nás.

:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Marceli, přesn ětak a já ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti

Fotky na kterých jsou na stromě zmrzlá jablíčka jsou moc pěkné.R^ Mě Vaše černobílé fotky připomínají dětství s bráchou, nadšeným fotografem. Když byla jinovatka kolem Labe, byly to nejhezčí fotky.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, tak to Vám moc děkuji nejen za nakouknutí, ale i krásný komentář, se vzpomínkou. A to je to, co je pro mě důležité, podstatné nad všechny čtenosti a ceny. Potěšit. To pak má mé snažení smysl. A já Vám Radko, za to od srdce moc děkuji.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, že rozjímáte o úplně normálních lidských věcech, ne o tom jakého prezidenta si (ne)měli Rakušáci zvolit nebo jestli Ortel je/není xenofobní.... atd.

Nádherné fotky, které vytvářejí nádhernou adventní náladu. Tak tedy mír v duši, nemusíme pořád jen vyšilovat, řvát jeden na druhého, urážet se, apod.R^:-):-):-)V

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, předně děkuji za návštěvu a za komentář. Sám se občas pustím do toho společenskýho tématu, ale tyhle věci dělám raději. A tak Vám posílám přání krásných adventních dnů, plných pohody a klidu.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké, Pavle:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a přeji celé rodině krásný advent

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to víš v reálném pohledu je to krásnější. A tobě děkuji za návštěvu:-)

1 0
možnosti

R^Moc pěkná úvaha, navíc doplněná krásnými a poetickými fotografiemi a citátem moudrého člověka.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti za návštěvu a krásný komentář. Zároveň přeji krásné adventní dny:-)

1 0
možnosti
Foto

KOledo, koledo, Pavle a Štěpáne, děkuji za krásnou jinovatku!!R^

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji, za návštěvu a přeji hezký advent Horste.R^

0 0
možnosti

Děkuji, Pavle, krása a klid :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jani, já děkuji za návštěvu a za komentář a přeji krásný den.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com