Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, registruji tě ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Co dodat, Pavle? Ještě že nemám šaty, v kterých bych vypadala jako lehkomravná. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji ti za nakouknutí a komentář.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Velmi potřebné zamyšlení Pavle. Je nutné to ještě prohloubit a udělat např Spolek pro jiné chápání hodnot. Nebo chápání jiných hodnot? Obě jsou zajímavé. Podmínka vstupu - neprodejnost legitimací prvního milionu zaregistrovaných. Členství podléhá dědickému řizení. A hlavně návrat k vážení si lidských, citových nemateriálních hodnot. Hodnotící komise nesmí být. Tu si neseme sebou a v sobě. Jdeme do toho?

Pavle díky za tohle téma. Obavám se však, že pohledy nás, doporučovatelů, nebudou pochopeny.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Marceli, předně ti děkuji za návštěvu a za komentář. S tím spolkem, je to zajímavý nápad, i když já jsem takovej vlk samotář, nerad vorganizovanej;-D;-D. A ty naše pohledy? Ty nejdou přikázat, vnucovat. Porušili bychom svobodnou vůli druhých, kteří ale za svá všechna rozhodnutí, stejně jako my neseme důsledky. My můžeme jen ukazovat všechny ty cestičky, které nalezneme a pokud se budou hodit jednomu jedinému človíčkovi, je to dobře.

0 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji ti za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Žít si ve své bublině může být útěk před realitou, ve které je příliš mnoho zraňujících, nesrozumitelných, nepohodlných a nepříjemných věcí. A o ty moc nestojíme. Jenže realita se žít musí: můžeme jí trpně snášet, můžeme jí čelit, můžeme ji přetvářet, můžeme být jejími spolutvůrci.... ale nemůžeme ji do nekonečna ignorovat.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, předně díky za návštěvu a za komentář. Jsme atakování všemi těmi bublinami a tak je třeba občas načerpat sil. Třeba tím- dělat něco nebo tvořit něco. Ale jak s oblibou říkám, je to jen můj názor. :-)R^

0 0
možnosti

R^ Gratuluji k "novým cestám". Moc se mi to líbíR^. A jistě si pamatuješ, co jsem Ti, Pavle, psal o čb fotografiích. Ten první citát je bezpochyby poznamenán pohnutým osudem autora a ten druhý je také velmi inspirativní.

2 0
možnosti
Foto

Tome, předně ti děkuji za návštěvu a za komentář. člověk aby nezblbnul tak nějak musí jít dál a dál a zkoušet. Pravda, jak zjišťuji, ta volba černobílé a aranžování detailů není jednoduché. Ale když se to pevede, je to radost.:-)

0 0
možnosti

To uplně celé. K tomu není co....

Palec nahoru!:-))))

2 0
možnosti
Foto

Maruško, děkuji za návštěvu a za komentář.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com