Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den, pane Vrbo, děkuji Vám za sdílení článku. Bylo to skutečně míněno jako satira. Celý příběh jsem si vyrobil, vymyslel, nejedná se o žurnalistiku, informace nejsou ověřené, twitterový příspěvek pana Ovčáčka je také vyrobený.

Co se však týče obecně sociálních sítí, jsou plné lží a urážek, a pokud má člověk sílu, ať se jim raději vyhýbá. Najde se samozřejmě pár výjimek a občas stojí za to věřit, že jsou skutečné, protože mluví krásným jazykem a veškerá komunikace je milá. Prosím, věřme, že paní Janžurová a Balcarová udržují své profily samy.

1 0
možnosti
Foto

Pane Lukáši, právě Váš článek mě zaujal a skutečně jsem v tom svém vůbec neřešil jak jste to napsal. Považoval jsem ale za slušnost Vám dát vědět, že použiji Váš článek do toho svého. Je to slušnost a občas na to zapomenu a mrzí mě to. Jinak jsem uvedl příklad právě oněch hereček- kterých si opravdu vážím a mám je moc rád. Vám Lukáši děkuji za určitý námět zamyšlení a přeji Vám spoustu krásných námětů. Prostě ať se daří.R^

1 0
možnosti

T17o90m58á80š 78G52a10y22e92r

24. 11. 2016 11:26

R^ Svět chce být klamán....! Z mnoha stran. V sítích, sociálních, jsem neuvízl....

1 0
možnosti
Foto

Tome díky za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Na twitteru doporučuju taky fake profil Schwarcenberga:

https://twitter.com/schwarzenbergk?lang=cs

Na rozdíl od pravého je opravdu zábavný (a funguje už léta)

1 0
možnosti
Foto

A co teprve ten fejsbůkovej a jak ho všichni sledujou.;-D8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no je to tak a tobě děkuji za nakouknutí.R^

1 0
možnosti

FC jde úplně mimo mě, pan Matuška to níže vystihl přesně....A šampaňské je výborné i s melounemR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně děkuji za návštěvu a za komentář. Ale Radko, tentokrát také vyjadřuji poděkování za tip na melounaR^;-D

1 0
možnosti

R^:-) Jak je vidět, je to jednoduchý několik profilů mít. Že by p. Ovčáček byl až takovým megalomanem či recesistou nebo ftipálkem? Připomíná mi to založení emailové schránky na známé jméno třeba na seznamu. Vždy se najde někdo, kdo se nachytá na to, že mu píše "celebrita". Virtuálně sociálně síťově si úplně vystačím tady.

1 0
možnosti
Foto

Jene, přesně je to tak. A ti podvodníci to mají dobře vymyšlené. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti

R^:-) Pavle, děkuji :-)

Informace nejsou mnohdy tím, čím se zdají být R^

P.S.: to šampíčko já nemusím, ale dnes se poohlédnu po nějakém pěkném pozdním sběru 2015 - něco lehkého, polosuchého, bílého, třeba Sylvánské zelené či Hibernal ;-) tak na Zdraví Duše!

3 0
možnosti
Foto

Jani, přesně tak. Každopádně děkuji za návštěvu a prosím jednu skleničku i za mě:-)R^

1 0
možnosti

.... von ten pan Ovčáček musi byt strašně společenskej a v kolektivu oblíbenej,- no kdo má dneska na sociálních sítích čtyry profily, žejo ;-D ?!

3 0
možnosti
Foto

No, přesně tak, vono mít 4 profily to člověk nesmí bejt línej;-D a to já zase jsem. Petře, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^;-D

Jinak, já na FB nejsem, ani bych na něj ,,nelezl". Že jde o ,,fenomém", a to ve všech směrech, to ano. Ovšem pro koho a proč. Já jej považuji za totéž, jako nechat si dokořán otevřené dveře do svého domova i života. Že jde, jako každou tzv. social sítˇ, k čemukoli využít i zneužít, inu, to dá, snad, ač jak u koho, i rozum.Ale to nakonec platí o všem;-)

4 0
možnosti
Foto

Jirko, nemám co dodat. Takže jen, že díky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

J84a93n 74P90r60a88ž92á23k

23. 11. 2016 10:26

Pavle, skoro se divím, že zrovna na tohle plýtváš svým časem. Ale karmu ode mě mášR^

2 0
možnosti
Foto

Honzo, předně děkuji za návštěvu a za komentář. No, ale víš jak to je, prostě i to je ze života, z jeho pozorování a vyhodnocování. A tak ti najednou cvrnkne do nosu téma a jde to samo. Prostě musíš.:-) Ale prozradím ti, že se během několika hodin ode mě dočkáš zase toho mého seriálového tématu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com