Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle díky. Byla nádherná ve všech smyslech tohoto slova! :-)

1 0
možnosti
Foto

Marceli, já děkuji za návštěvu a diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti

Česká televize včera (16.11.) připomenula úžasnou paní Kozderkovou reprízou dokumentu z cyklu Příběhy slavných - Laďka Kozderková. Pořad lze najít v archivu ČT, vřele doporučuji všem, kteří ji měli rádi. Mj. Ladislav Županič o ní řekl, že kdyby se narodila v Americe, nepochybně by z ní byla světová hvězda. Ale také dodal, že se s ní točily všelijaké pitomosti, ale ty nejkvalitnější a nejsilnější věci bohužel zaznamenány nebyly. Škoda.

Autorovi patří zasloužená karma.

1 0
možnosti
Foto

Paní Leono, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale také za komentář, který je dalším doplněním vzpomínání na paní Kozderkovou R^

0 0
možnosti
Foto

Byla jedinečná, díky:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane Vrbo, díky za připomínku. Opět jsem si po letech pustil scénku s techtle.mechtle a musím konstatovat, že podobnou inteligentní srandu dnes člověk již nevidí.R^

4 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, bohužel máte pravdu. A není to jen Vlaďka, ale i Menšík..... Prostě dneska tu srandu neumíme. Ale Vám děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti

Tenkrát se o nemocech tak nepsalo...nemohli jsme pochopit jak tak krásná, festovní mladá, veselá ženská mohla umřít. Dnes už víme, že smrt si věk nevybírá . V Hello Dolly ji to moc slušelo.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, co Vám k tomu mám napsat, když tam je vše, snad jen, že děkuji za doplnění a komentář. R^

0 0
možnosti

J37o26s66e11f 10H29e10j17n41a

16. 11. 2016 14:38

Pavle, co k tomu napsat... S ní jsem se pracovně párkrát setkal, ale vzdáleně. Velmi rád jsemměl jejího manžela, kdysi hvězdu divadélka Rokoko. Proslula také drsným jazykem, ale i pro mne to byla hvězda hvězd!!

2 0
možnosti
Foto

Josefe, mohu jen tiše závidět, vůbec ne zle. Holt jste měl to životní štěstí ty lidi potkat a já jsem moc rád, že mi vždy Josefe můžete alespoň přidat nějakou tu vzpomínku či názor. A tak děkuji nejen za přečtení, ale i za všechny ty doplňující komentáře.R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Kozderková byla úchvatná herečka i zpěvačka, nechce se věřit, že odešla tak brzy a že už je tomu třicet let. Zanechala za sebou nesmazatelnou stopu.VR^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, máte naprostou pravdu, také jsem nemohl uvěřit, jak už je to vlastně dávno. :-( Pavlo, děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

nejkrásnější ženská... ženská s velkým Ž... jeden z nejnádhernějších a nejprofesionálnějších hlasů, co kdy vůbec chodil v té široké oblasti pod Řípem, s něhou i dryáčnictvím, svůdností i smutkem... nějak dodnes nevím, kdo mi ji nahrazuje...VR^děkuju

1 0
možnosti
Foto

Radko, já ti děkuji nejen za nakouknutí, ale také za nádherný diskusní příspěvekR^R^R^

1 0
možnosti

Pavle, moc pěkná pocta Laďce Kozderkové. Skvělá zpěvačka, a myslím i člověk. A jako ženská? Nádherná! Potkali jsme se jednou na ulici, šla proti mě - a že se uměla nosit - v tom nejlepším slova smyslu.

Když slyším píseň...Já už vím..., vždy mám husí kůži. Jednak z procítěného projevu, a pak..za jakých okolností ji nazpívala.

3 0
možnosti
Foto

Maruško, já to štěstí neměl, alespoň ji potkat.:-( Ze spousty umělců se každému z nás zapíše do paměti jen někteří z nich. Třeba jako do té mé právě paní Kozderková. A tak mi zbývá jen dodat, že Maruško děkuji za návštěvu a za krásný komentářR^

2 0
možnosti
Foto

Hrála i v seriálu Vlak dětství a naděje. Ten mám ráda, protože skuteční lidé, jejichž osudy byly v knize i v televizním seriálu vylíčeny, žili ve stejném městě jako já. Dala jsem si vloni tu práci a zjistila jsem, ve kterém domě hlavní představitelé žili. Ten dům ještě stojí. Pozjišťovala jsem i další věci ohledně těch lidí, ale to není tématem Vašeho blogu. Bylo by to na zvláštní blog, ale já za prvé blogy nepíšu a za druhé, i kdybych psala, koho toto bude zajímat? Je tolik osudů, kolik je lidí... Děkuji za Vlaďku Kozderkovou, byl to krásný člověk, jen mi povězte, proč musí někteří tak brzy odejít?

3 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, předně Vám děkuji za návštěvu, ale také krásný komentář, který je doplněním toho mého textu. Vím, že hrála i v seriálu Vlak dětství a naděje a v mnoha dalších. Nechtěl jsem však sklouznout do těch oficialit, ale také dát právě Vám možnost přidat své postřehy a vzpomínky. Paní Jarmilo, píšete také jistou obavu, koho by to zajímalo. Tuto obavu s Vámi sdílím, protože si tu otázku občas kladu také. A vidíte, v diskusi se objevilo několik příspěvků a proto to vždy stojí za to, i kdyby člověk potěšil jednoho jediného člověka. To není o karmě či čtenosti. A právě proto si velmi vážím lidí, jako jste Vy, která obětuje svůj čas a přečte si mé myšlenky. A k tomu odejítí? Já nevím, život je někdy nefér. Paní Jarmilo, ještě jednou Vám děkuji a přeji jen krásné dny.VR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com