Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

V Barceloně mraky...u Kolomba jsme čekali marně, ale brzy ráno jsme ho viděli z letadla a smál se na nás v celé kráse.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, no tak tomu říkám ten správný pohled na Měsíc:-) Moc děkuji za nakouknutí a krásný komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný!R^:-):-):-) To mrznutí stálo za to! Doufám, že jste ho pak zapil grogem či jiným hřejivým nápojem.

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, děkuji Vám nejen za nakouknutí, ale i komentář R^ Bohužel, žádný alkohol, jen bylinkový čaj:-)

0 0
možnosti
Foto

J95a39n 32P43r96a18ž45á28k

15. 11. 2016 11:27

R^Nestyď se za tu stádnost, Pavle, čuměli jsme všichni a bez uzardění;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, no já to myslel tak nějak všeobecně ;-D;-D Každopádně díky za nakouknutí :-):-) Však nakonec jsem se do stádečka Měsíce dostal taky ;-)

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásnýR^To mrznutí ve dvou stálo každopádně za to.;-)

0 0
možnosti
DT

R^:-) Tedy náhodou... máte to krásné! A máte plus body za to, že jste to fotil venku. R^

1 0
možnosti
Foto

No Dani, venku a mrznul ;-D;-D Ale moc děkuji za nakouknutí a krásný komentář R^

0 0
možnosti
TG

R^Nádhera. Díky, že se mohu alespoň zprostředkovaně podívat. Jak píše Horst, další možnost bude brzo, tu si už nenechám ujít on-line.

1 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti nejen za přečtení popisu toho mého utrpení, ale i za diskusní příspěvek.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Snímky od čtvrtého, vykouzlil i můj mobil. Teď počkám 28 let a zkusím to opět. Tobě, Pavle, děkuji za povedený měsíc!!R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, díky za nakouknutí ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com