Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, tyhle tvé články by se měly tesat do mramoru! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, kdepak, já jsem jen takový obyčejný psavec, nic víc.Ale děkuji ti za ta slova, vážím si jich.R^

0 0
možnosti

Přeji Vám do další pětistovky hodně zajímavé inspirace R^. Momentálně se taky věnuji zajímavému umění v podobě Gaudiho staveb v Barceloně.

1 0
možnosti
Foto

Radko, velmi Vám děkuji za nakouknutí a přání a i já Vám přeji, ať se v díle daří.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

tak směle do další pětistovky :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, děkuji ti za návštěvu a za přání, neboj, budu, protože jsem mezi příjemnými lidmi.:-) R^

0 0
možnosti

Diky za clanek a take za odkazy na ty predesle. Rad bych si ujasnil kdo je kdo. Spisovatel Jiri Marek vyzenil dceru Libusi a se svou druhou zenou mel dva syny. Zminovaneho Ivana a Jiriho. A ted se musim zeptat, ktery z nich byl ten starsi?

Ja zu si nepamatuju, na ktereho z nich to pani Markova kricela z okna Jiricku/Ivanku takhle se nemluvi, kdyz sud pripraveny na asfaltovani Hlavni tridy nazval kulovym, jiste vite cim.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, děkuji Vám za návštěvu a za komentář a k té otázce, starší je Jiří, pokud se nepletu tak o 6 let.:-)

0 0
možnosti

R^ Tak za prvé gratulace k té pětistovce. A blog jsem si s chutí přečetl, moc pěkný, a prohlédl ty nevšední fotografiky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, velmi ti děkuji za návštěvu a přečtení. Vážím si toho moc.R^

0 0
možnosti

R^R^R^ Špica,,,, Ty počty já moc neumím8-o8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

Josefe, velmi Vám děkuji za nakouknutí a krásný komentář. Vážím si toho R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za čtivé a inteligentní psaní či krásné fotky. Takže teď vzhůru k první tisícovce! Good luck!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Pavlo, velmi Vám děkuji za nakouknutí a krásný komentář. No a do té tisícovky, půjdu tak nějak rozvážně, stejně jako jsem šel do té pětistovky. A zcela určitě patří mé poděkování i Vám, čtenářům, kteří obětujete svůj čas nad mými slovy. Vážím si toho.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc díky za článek a gratulace k pětistovceR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za přání, za nakouknutí a příspěvek. Vážím si toho. :-)

1 0
možnosti

Gratulují k Vašemu 500 článku a přejí vše dobré.Název článku mne trochu vylekal,ale je fajn,že vše je jinak něž jsem se domnívala:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Boženo, no on ten název, to je vždy těžká volba a tak se omlouvám, za vylekání. Každopádně Vám děkuji nejen za přání, ale i za nakouknutí a krásný diskusní příspěvek.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, ode mne slova by byla zbytečná. Jedině R^ Jak I.M. tak i Tobě za tento článek. A ještě R^ k Tvé ,,pětistovce", která doufám nebude tou poslední, toliko ,,overturou" k další. Pozdravení mocR^ Jirka J.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji nejen za návštěvu, ale i za krásný diskusní příspěvek. Jirko, budu psát dál, tohle je takový předěl, jubileum a hodnocení. A je to dobrý, nesklouzl jsem ke společenským vlnám a jedu si stále ve svém vidění světa. A tak to bude dál. Jiří, ještě jednou moc díky R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com