Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to přesně tak a nejhorší je na té věci to, že když něco napíše skoro neutrálně je vystavený atakům hysteriků z obou stran..R^

1 0
možnosti
Foto

Přemku, přesně tak a děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pane Luďku, jen můj názor na tu hysterii, ale velmi si vážím Vaší návštěvy a komentáře.

0 1
možnosti
Foto

Mýlíte se, současný prezident prostě NENÍ, čím má být. On dokonce není ani tím, čím sliboval, že bude :-\

2 2
možnosti
Foto

Paní Jandová, předně Vám děkuji za návštěvu i za Váš názor. Ten můj článek je ale mimo konkrétní osoby i když některá jména jsou v názvu uvedeny. Je to o 28. říjnu.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 1
možnosti
Foto

Ivane, děkuji za návštěvu a za komentář, kterým jsi v podstatě podpis dal a já si toho vážím.

0 0
možnosti
MK

Ať se daří, Pavle! R^

2 0
možnosti
Foto

Michale, děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
MC

KarmaR^Ještě bych zdůraznil z dopisu na který jste dal odkaz poslední odstavec..... Obě strany se totiž shodují v tom, že věcný názor nemohou připustit. Onen správně uvažující člověk nad věcí totiž kritizuje obě strany bez rozdílu, což pochopitelně není neutralita ani nerozhodnost. Je to rozhodnutí pro zdravý rozum a projev občanské zodpovědnosti za stát a demokracii.:-) Velmi moudrý muž!

4 0
možnosti
Foto

Miroslave a já Vám mohu poděkovat nejen za návštěvu, ale také za doplňující komentář.R^

1 0
možnosti
TG

T55o70m44á85š 42G64a87y84e79r

27. 10. 2016 21:15

[>-]Paní Pokorná to moc hezky napsala! K tomu nemám co dodat!R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, máš pravdu. A já ti děkuji nejen za návštěvu, ale i za názor.

0 0
možnosti
Foto

J28a85n 92P75r86a44ž38á52k

27. 10. 2016 20:42

R^Pavle, to bychom snad ani nebyli my Češi, kdybychom si jako hlavní motiv letošního státního svátku nezvolili takový hořký spor:-(

3 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak. Není k tomu co dodat, snad jen, že ti děkuji za návštěvu a za komentář.R^

1 0
možnosti
VM

V38l82a39d92a 98M76u28s83i54l

27. 10. 2016 20:26

Kdyz se od nas odkoloíni Cina, prazska kavarna poskozena nebudeX

1 0
možnosti
VM

V35l20a24d53a 42M21u33s98i54l

27. 10. 2016 20:26

Cely clanek je fundovany...

Ovsem z hlediska celobnarodnihgo je asi potreba brat v uvahu i jine aspekty,

nez je zde uvedeno

0 0
možnosti
AR

O jaké aspekty jde?

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com