Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, je tak. Někdy by člověk měl nejspíš plesknout za ucho sobě, kdyby to zvládl. R^

Čtenáři mizí? Nemizí, jen třeba čtou až s odstupem, pak už ani nemá smysl diskutovat. Jako já. Myslím, že čtenáři nemizí, mizí jen nějak nenávratně čas čtenářů :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, předně díky za návštěvu, ale rovněž za názor. Ono se v tom přetlaku informací nelze ani ničemu divit. R^

0 0
možnosti
JP

J90a71n 49P32a69l17l96a62s

25. 10. 2016 20:58

Pavle, díky za zamyšlení. Co se čtenářů týče, jde o obyčejné počty. Ještě před cca 3 lety jsem v pohodě stihl přečíst každý den všechny blogy. A zbyl i čas na diskuse. Dnes nemožno.

Blogy oproti mainstreamu mají výhodu, že nedrží jednotnou linii, je z čeho vybírat.

1 0
možnosti
Foto

Jene, velmi děkuji nejen za nakouknutí, ale rovněž za názor u toho mého pomyslného průzkumu. Vím, že není v lidských silách vše číst. A tak si každý z nás vybíráme. Mimo jiné Jene, někdo se mě ptal, proč reaguji na všechny příspěvky u svých blogů. Já myslím, že je to minimálně slušnost, ale také vážení si těch, co k člověku zavítají. Alespoň já to tak mám. Jene, přeji hezký den.R^

0 0
možnosti
Foto

Bez dalšího slova zároveň s karmou dávám palec tímto směremR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji za nakouknutí i za ten palec:-)

0 0
možnosti
RP

Blog i s citáty se povedl . R^Vím, co to je odsouzení druhými a proto mě život naučil tolerantnosti.. protože, co potká mě může se stát za čas Tobě. Jinak si myslím, že je lepší kvalitních čtenářů i když jich není v daném čase moc....než všech těch ostatnich. A největší nepřítel u mě? Kromě krtka a rejska na zahradě ;-Dje to hloupost spojená s lidskou závisti.

3 0
možnosti
Foto

Radko, předně moc děkuji za nakouknutí, ale rovněž za názor. Myslím, že je tam rovněž napsáno vše. Jinak to krtkování prožívám také ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Ivane, děkuji ti za návštěvu i za komentář. Jak už jsem psal níže, spíše jsem si položil otázku po pečlivém prohlédnutí blogů v poslední době a tak mě napadla ona otázka. Třeba i v tom, jestli nenabízíme čtenářům málo pozitivních věcí. Takže jen takové zamyšlení. A jsem rád, že tu vznikla debata na toto téma. A taky zejména těch, kteří nehoníme čtenost, ani nějakou nepodstanou karmu. A taky prostě máme svá témata a své vlastní já. Ivane, ještě jednou díky za reakci.:-)

0 0
možnosti
TG

T38o57m47á14š 17G55a20y48e52r

25. 10. 2016 12:35

Největší nepřítel? Můj stejný názor vyjádřil dobře kolega J. J. níže. K tomu nemám co dodat. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tome,a já díky za návštěvu.

0 0
možnosti

Pavle, mizí čtenáři nebo se vyprofilovali?

1 0
možnosti
Foto

Maruško, já nevím, já si vždy před zveřejněním říkám, abych ty své věrné, spíše potěšil, než šířil třeba stres.

2 0
možnosti
Foto

O hledání toho největšího nepřítele z nepřátel, s otázkou na konci.R^

Největším nepřítelem jsou hloupost a zloba, jež často ruku v ruce jdou. A také strach z nich. To vše pak jak vnější, tak ale i vnitřní kriteria často jsou. A mnozí s nimi často ku prospěchu svému pracujou. A přitom podřežou nejednou. I větev svou;-)

2 0
možnosti
Foto

Jiří,děkuji za krásný komentář, ke kterému není co dodat.

0 0
možnosti
JT

Vinit okolí a zůstat v roli oběti je jednoduché, lákavé...a co se týče čtenářů, tak časem zjišťuji, že méně je někdy více a že kvantita s kvalitou jsou ve vztahu nepřímé úměry:-)

3 0
možnosti
Foto

Jene, přesně tak. A tu čtenost? To je jen zamyšlení, které jsi okomentoval přesne jak to je.:-)

2 0
možnosti
ES

Souhlas. Tak si z něho udělat přítele. Sám v sobě.VR^

3 0
možnosti
Foto

Paní Evo, máte pravdu a já děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com