Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji, Pavle, krásný článek R^R^R^ V:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, je to tak. R^

0 0
možnosti
Foto

PavleR^!!Já osobně už asi nikdy nedozraji k RAPU...

1 0
možnosti
Foto

Horste, já také k některým věcem nedozraji, ale na druhou stranu, je to i dobře;-D. Každopádně díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Muzu se take podepsat?

V noci jsem dlouho poslouchal sansony. I kolotoc, ten jsem neznal. Ma a mela vynikajici tym lidi. Jedna vec mne neni jasna. J. Cerny vcera na CT uvedl, ze v Parizske Olympii nezpivala. Ale na YT je dokument o tom, ze zpivala. Jak je to?

Za mne nejkrasnejsi Petr a Lucie. A Cerna Jessi V

A Ceresne. A vsechny... Dekuji pani Hegerova, dekuji. V

2 0
možnosti
Foto

Marceli další podpis jen vítán. A k té Olympi já nevím. A když se nad tím zamyslím, včetně toho, jak jsem se k Haničce postupně v životě dopracoval, ani to není podstatný. Horší by bylo, nepochopit ji nikdy, nedospět a neporozumnět. A taky nenanvštívit na živo její koncert. A moc děkuji za návštěvu i komentář R^

0 0
možnosti

Pavle, krásně ́s to popsal za nás všechny, kteří mají občas chvíli, kdy jim šansonová píseň H.H. vyvolá mrazení v zádechR^

1 0
možnosti
Foto

Romane, přesně- mražení v zádech a já ti děkuji za krásné doplnění.R^

0 0
možnosti
Foto

Nádherný člověkVR^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti

Ano, Pavle, napsal jsi to přesně. Hana Hegerová se nejdříve musí "prožít", aby jejím písním, které si pečlivě vybírala, člověk dobře porozuměl.

(moje oblíbená je píseň Čerešne, s textem M.Lasici)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, co dodat, snad jen, děkuji za nakouknutí a komentář, který je dalším doplněním.R^

1 0
možnosti
Foto

Dávám Vám karmu za moc pěkná slova. Máme k paní Haně stejné pocity i náklonnost.R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, děkuji Vám za návštěvu a za krásný komentář. Hanička je prostě úžasný člověk.R^

0 0
možnosti

T54o49m25á68š 55G69a54y82e78r

21. 10. 2016 12:54

:-)Moc pěkný blog! Opravdu Paní šansonierka! Doplnil jsi to krásnou písní s něžnou slovenštinou. Pro nás poslední Čechoslováky dvojnásobně sentimentální a dojemná píseň....

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, zvažoval jsem, která píseň by se k tomu mému přání nejvíc hodila. A vyšla mi tato. A tak děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, moc děkuji za článek. Já paní Hanu zcela zbožňuji a to už asi od svých 15 let.

Chtěl jsem sám také nějaký ten článeček stvořit, ale diskuzní příspěvek musí stačit.

Zbožňovanou zpěvačku jsem líbal okolo Silvestra 1968. Samozřejmě, žádné lascivní, erotické líbání, ale jen tak decentně na líčko.

S kamarádem jsme totiž po jejím koncertu v Berlíně běželi s kytkama do zákulisí, ale její impresário nás, dva dvacetileté Čechy vystrčil i s těmi kytkami na jeviště a já z toho byl dost vykulený.

Silná světla do očí a živá paní Hana. Zážitek na celý život. Poprvé a naposled na velkém jevišti. Musí to být fascinující.

3 0
možnosti
Foto

Jiří, předně děkuji za návštěvu a za komentář, který je krásným doplněním toho mého vidění paní Hegerové. Jiří, já to měl jinak, mě to v mládí nijak neoslovilo, nic mi to neříkalo..... až když jsem dospěl. Ještě jednou díkyR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS