Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J61o52s60e40f 59H71e23j15n92a

20. 10. 2016 10:48

R^R^R^ Tleskám nahlas.

1 0
možnosti
Foto

Josefe, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za to tleskání. Vážím si tohoR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tragický osud. Ale dobře jej znát. dobře vědět...

1 0
možnosti
Foto

Marceli, přesně tak. A já mohu jen poděkovat za návštěvu a za komentář. Určitě bude další pokračování, ale musím to zpracovat.R^

0 0
možnosti
Foto

R^A tahle "malá dramata" skončí povětšinou ukrytá navždy...;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, kdo ví, ale tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, moc pekne povidani. Clanek jsem si precetl a dodatecne proletel i predchazejici Tve clanky a diskuse pod nimi o Ivanovi Markovi a jeho otci. Na me to pusobi, ze to pises citlive s pochopenim pro lidi, ktere popisujes. Preji Ti mnoho uspechu v dalsim Tvem psani.

2 0
možnosti

T81o25m41á39š 47G71a20y18e16r

18. 10. 2016 19:51

R^Tvůj blog s vyprávěním I.M. je dojímavé čtení...., myslím při tom na to, jak se nedostatek citu přenáší, možná nechtěně či jinou formou, dál. A jaké štěstí a jakou hodnotu má krásné dětství v harmonické rodině.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, vystihl jsi to naprosto přesně. A já ti děkuji nejen za tento diskusní příspěvěk, ale i za návštěvu toho mého povídání.:-)

1 0
možnosti
Foto

Milý špione, to jsou zajímavostiR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, no jo no, trošku jsem slídil, ale fakt jen malinko.:-) Horste díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti

Tento clanek by si zaslouzil velkou diskusi. Vzdy jsem se divil, jakto, ze Jiri Puchwein coby 100% neariec prezil protektorat coby ucitel na gymnaziu. Na Ivana se moc

nepamatuju, byl o dost mladsi a "chlapska hrdost" mi nedovolovala se kmaradit s malymi detmi. Liba byla spoluzackou me sestry, hodna a hezka holka. Na jiriho Marka si vzpominam, ze byl velkym komunistou, ale tim hodnym, co neskodil. To se ovsem nedalo rici o jeho druhe zene. ta nebyla na Sporilove oblibena. Udajne mela na svedomi ruzna udani a vyhazovy z prace deti tehdejsich zavrenych spisovatelu. Kdyz zemrela na rakovinu, nikdo ji nelitoval. Ivan se nezminil o kariere Jiriho Marka coby reditele Ceskoslovenskeho statniho filmu v padesatych letech. Vzdy v pul osme rano pred jejich brakem zastavila osmicka Tatra, aby soudruha reditele odvezla na Barrandov.

Jinak mate chybicku v tom psovi a sousedce Stepance. Tou byla pani profesorka biologie Stepankova.

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i komentář. Vladimíre, teď jste mě dostal do úzkých s tou učitelkou a pejskem. Mám to z přímého rozhovoru s Ivanem. Třeba jí tak říkal, nevím. Až se uvidíme, zeptám se ho na to. Vladimíre, ještě jednou děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc zajímavý rozhovor, těším se na pokračování...;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Ale řeknu ti, že se říká, že je nejhorší vzít papír a něco začít psát. V tomto případě je to asi tak 1000 x těžší vše sepsat a udělat tak, aby se nestyděl to zveřejnit a nedopustil se zkreslení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com