Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

J65a67n 23A30n75d11r96l85e

28. 9. 2016 15:54

super!!!R^

aneb takhle si zhruba predstavuji clanky budoucího blogera roku, fotografa roku, objevu roku a nejen roku, ale i desetileti, stoleti a tak...;-D;-)

moc pekne fotky, skoda tam nebyt :-(

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to zase ne, to je přehnané, na fotkách mám co zlepšovat, ale přesto děkuji. Navíc, tohle se musí zažít, tu celou atmosféru. Ještě jednou jeden závod: www. trucktrial.cz :-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, copak fotky, to se musí vidět na živo, ale děkuji ti za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se s dovolením taky podívala, kam mám vstup zakázán.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

kdepak Klárko, žádnej zákaz není a tak díky za odvahu a za nakouknutí R^

1 0
možnosti
Foto

ale jo na to se rád podívám :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to víš na živo je to na živo.Ale moc díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

H46a82n46a 56V84l65k32o63v59á

26. 9. 2016 19:03

Tak jsem nakoukla (vyprovokoval mne ten nadpis) a musím uznat, že je to fakt spíše pro muže. Ale fotky jsou zajímavé. I když mně se nejvíc líbí ta co máte v záhlaví blogu.

1 0
možnosti
Foto

Paní Hano, předně Vám děkuji za návštěvu, no já ten název dal záměrně takto, protože by se zdálo, že to není pro ženy. Ale není tomu tak. Každopádně Vám velmi děkuji za návštěvu R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec, tak tohle jim teda jde.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

No tož teda děkuju za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
TG

R^Teprve teď jsem se dostal k videu. Ti řidiči musejí být opravdu machři! Dobře, že to nevidí "zelenî", mîsty hodně emisí!!!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, tak to máš pravdu R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, pochvalně mručím. Všem účastníkům a fotoreportérovi:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, no byla to podívaná, to bez debat. A já děkuji za nakouknutí R^

1 0
možnosti
TG

R^Neuvěřitelný, co se dá všechno projet... A výborný fotky, Pavle!

0 0
možnosti
Foto

Tome, no byla to podívaná. Každopádně moc děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com