Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je ale přesně to, o čem jsem psal v minulé diskusi. Gauneři se pravidlům vysmívají a slušní lidé jsou pro pitomosti trestáni, aniž by komukoliv způsobili škodu.

1 0
možnosti
Foto

Václave, jsem si toho vědom a přiznám se, že i naše přátelská diskuse byla jedním z důvodů tohoto článku. A mě nezbývá než dodat, že děkuji za návštěvu a za komentář, ve kterém máte pravdu.

0 0
možnosti
Foto

R^Já jsem asi taky blbá. Holt kdo se dostane nahoru, může cokoliv.:-P

1 0
možnosti
Foto

Klárko, v tvém případě je mi ctí býti ve stejné grupě ;-D;-D

1 0
možnosti
TG

R^.... Ano, tak tohle je, prý, právní stát..... ;-(

5 0
možnosti
Foto

Tome, co dodat, snad jen díky za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Kadlec je STŘELEC jako Anton Špelec ostrostřelec. Pavle R^

1 0
možnosti
Foto

Horste není, tenhle je opilec každým coulem. Ale díky za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

Prý že v právním státu jsme si všichni rovni.

Tak se ptám:

1) Proč někteří si připadají a jsou si rovnější?

2) Není to nesmysl, když ti "rovnější" jsou těmi největšími křiváky?

2 0
možnosti
Foto

Jiří, copak připadají. On je v tom systém ještě podporuje a o to to je horší. A já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za komentář plný otázek, na které se ptám i já.

0 0
možnosti
Foto

Smutné je, že obdobné případy, které se už stávají běžnou součástí našeho života, upadají do lhostejnosti lidí. Proto díky za článek Pavle. Ale jak říkal děda: "Na každů sviňu sa najde řezník." Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Petře, věřím, že děda měl pravdu. A já děkuji za návštěvu i za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Někdy jsou si v demokracii zkrátka někteří rovnější :)

1 0
možnosti
Foto

Karle, i tak by se to dalo říci.Děkuji ti za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu, ale neřekla bych, že toto souvisí s demokracií. Není to ona, kdo dává právo lidem chovat se jako dobytek. To jim dávají poslanci špatnými zákony, politici špatnými příklady, policie a soudy špatnou prací.

4 0
možnosti
Foto

Paní Marie, předně děkuji, za návštěvu a za komentář. Já to s tou demokracií myslím, jako že je dovoleno vše a nemusím nic respektovat, včetně elementární slušnosti. To jen vysvětlení, mé myšlenky. Jinak co píšete, je bohužel pravda.R^

0 0
možnosti
Foto

Ačkoli jsem vášnivý cyklista už nějakých 35 let, patřím k těm bílým vránám, co dodržují psaná i nepsaná pravidla. Na jednu stranu chápu, že někdo, kdo jede na kole, má žízeň, dá si pivo a nechce kvůli tomu cestou domů kolo tlačit, ovšem já si to pivo dám až po definitivním dojezdu do cíle.

3 0
možnosti
Foto

Pane Martine, je to o tom vnímání i své odpovědnosti a já to vidím úplně stejně, jak jste to napsal. Takže Vám děkuji za návštěvu, ale i za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, taky mně to hlava nebere, dík za článek!

4 0
možnosti
Foto

Jitko, no jsou lepší témata, ale tohle je riziko pro nás všechny.R^ Moc díky za nakouknutí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com