Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám co dohánět, po týdenní přestávce, takže souhrnněR^R^R^;-)

1 0
možnosti
Foto

též ted nějak nestíhám

0 0
možnosti
Foto

R^Proč já jsem takový rýpal....;-)

Trošku OT, ALE... Jeden slovák, kterého jsem znal,as madˇby odpověděl, jak bylo u něho zvykem. ,,Kedže som já taký". Proč to vlastně píšu? Aha, asi taky...;-D

1 0
možnosti
Foto

Jirko díky za nakouknutí i komentář. Nakonec ono chce bejt svůj, jak to už pravil Werich : Když už jednou člověk je, tak má být tím, čím je....

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, neznám to tam, tak nemohu soudit. Ale Tvůj optimizmus je vítán, snad se naplní:-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, díky za návštěvu a za komentář, ale neboj ono to je trošklu i sarkasticky myšlené;-D;-D;-D;-D Ale kdo ví, třeba budu překvapen.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, Tomáš G. napsal hezky KÝVAČI. Rejpalové také ryjí do země? To by byli RÝPALOVÉR^

2 0
možnosti
Foto

Horste ;-D;-D díky za návštěvu i za komentář, no rejpal pak ryje hubou v zemi , za ty svý poznámky ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Já vám Pavle napíšu vlastní zkušenost.V dlouhé Brtnici na Vysočině je vyfrézována půlka silnice.Úsek je dlouhý kilometr,doprava řízena kyvadlově semafory.Na začátku a na konci jsou značky práce na silnici,ale po celém úseku žádné stroje a žádní pracovníci....

2 0
možnosti
Foto

Michale, bohužel Vám věřím, protože jak si tak cestuji vidím to. Někdy nás po cestě zdraví alespoň cedule hlásající- Technologická přestávka. A že to otravuje život mnoha lidem, nikoho z odpovědných nezajímá. Michale , děkuji Vám nejen za nakouknutí, ale i za příspěvěk do diskuse. R^

0 0
možnosti

R^ Přeji Ti Pavle, aby tvá víra přinesla ovoce. Jen aby to nebylo dotované EU, to se pak udělá jen to, co je předmětem dotace, přesto "nejede vlak" a kampak na byrokraty s logikou.

1 0
možnosti
Foto

Jene, co dodat k tomu, co jsi napsal, vzhledem kt omu, že jsem trošku sarkasticky založený, opravdu mohu být příjemně překvapený. No uvidíme, však já až to tam dodělají k tématu a výsledku se rád vrátím. Každopádně ti moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti

R^Chvála rebelům! Kývači nikdy neposunují svět k lepšímu. Hezký den, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti za návštěvu a za komentář. Kdo ví, třeba opravdu po dokončení stavby se ten chodník opraví

0 0
možnosti
Foto

Karle, díky za návštěvu :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com