Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karle, díky za nakouknutí :-)

1 0
možnosti
Foto

Když budeš na TT v Rančířově, nebo i na dalších závodech ČTT, tak zajdi k nám - 4T. Ale po ránu, nebo večer raději bez foťáku ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jirko díky za pozvání, jen jestli Vás najdu :-)) To víš pro mě je to nové a posádky neznám:-(

0 0
možnosti
Foto

To by se mi taky líbilo :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, díky moc za nakouknutí, no copak fotky, realita to je pecka.

1 0
možnosti
Foto

hezký příšery a vložky:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, no a silný a statečný příšerky. Bylo to úžasný. Tobě děkuji za nakouknutí a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

řvoucí motory, pro mě, Pavle, lahůdka, vždyť víšR^

1 0
možnosti
Foto

Horste,vím a řeknu ti radost to vše pozorovat. Díky za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Sini, moc díky za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Hezka reportaz, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc díky, no dělalo se to dobře, protože bylo na co se dívat. Tobě děkuji za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti
DS

PavleR^. Nikdy bych neřekla, že mě někdo na podobnou akci naláká, ale myslím, že se TI to podařilo. Tak třeba za pár let, až to naše mládě dostane rozum, na shledanou :-)

1 0
možnosti
DS

jejky, já omylkou tykla, omluva :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com