Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D79a78v91i39d 90V92l58k

9. 8. 2016 15:32

Aha tak to nepřistála na náměstí vesmírná loď, ani jsi nebyl v Las Vegas8-o

2 0
možnosti
Foto

Davčo ani jedno ani druhé. Prostě jsi chytrej kluk. Každopádně moc díky za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Pavle...no jo, zase přiletěli kluci s tykadlama.:-) Fotky dobrý, architektura děs běs....;-(

2 0
možnosti
Foto

Petře, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář, ke kterému není co dodat.R^

1 0
možnosti
TG

Můj nedůležitý názor: 1.proč obchodní dům 3 minuty chůze od jiného. 2. Stavba ala Las Vegas 3. Falešný třpyt za hodně peněz: Křižovatka je účelové zařízení.

1 0
možnosti
TG

R^PS: ale obdivuji noční fotky!

2 0
možnosti
Foto

Tajuplné a elegantní, Pavle R^

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
RP

Víte, že jsem zastáncem křižovatky a zdá se, že v noci vypadá ještě efektnějiR^. Do Hradce večer jezdím málo, ale Vaše obrázky mě donutí:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko vím a jsem tomu i rád, vždyť by top nebylo normální mít na vše stejný názor. A co proti tomu mám, asi sepíšu zvlášť. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti

Pavle, nevím tedy jak to vypadá ve dne (možná by to chtělo taky obrázek - pro srovnání), ale mě se to líbí. Někdy se bojím, že trváme na tom, co jsme zvyklí.

Prostě staromilci. A tomu se bráním. Každá generace má nárok na "své".

Mě se taky nelíbil Tančící dům (ano, jsem stoupenec klasiky), ale pak jsem ho viděla ze všech stran, a fakt se mi líbí.

A někdy je to jen o tom, zvyknout si na nové....

Hezké fotky!:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za návštěvu a za komentář:-). No jak to vypadá ve dne je poznat zde : http://pavelvrba.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=541721

1 0
možnosti
Foto

ještě jsem kolem nekroužil:-)

3 0
možnosti
Foto

Jaromíre, doporučuji večer;-D;-D;-D a děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Pan Gočár je Pan Gočár, jeho stavby mají úžasné kouzlo, jeho školy v HK jsem loni několikráte procházela a říkala jsem si, jak to dokázal, tak zdánlivě jednoduché a přitom dýchla na mne vždy atmosféra jiné země, Holandsko.... Ale - když jsem si prohlížela ty Vaše obrázky, Pavle ...jeden za druhým... působilo to na mne jako elixír mládí, prostě Pocit ;). Již jsem dlouho v HK nebyla, budu to tam muset zrevidovat ;). Moderna je holt moderna :-)

2 0
možnosti
Foto

Olčo, a já Vám děkuji nejen za nakouknutí, ale moc si vážíém Vašeho krásného komentáře.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

A tohle je takové...vesmírnéR^

3 0
možnosti
Foto

Jani však když se rozsvítil ten prstenec uprostřed, lekl jsem se ;-D;-D;-D Jaani, děkuji za nakouknutíR^

2 0
možnosti
Foto

R^ a s tou dlouhou expozicí R^

2 0
možnosti
Foto

Jirko, no čím dál víc se v tom focení zamotávám, někdy si říkám, hodím to z vokna ;-D;-D. Jiří, děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com