Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Pavle, zdravím z krátkého pobytu doma mezi dovolenými. S textem souhlas a citace moudrého představitele českých křesťanů nejsou nikdy na škodu.

1 0
možnosti
Foto

Jene, obzvláště v tomto období ti děkuji za návštěvu, vím to sám, že dovolená je dovolená. R^

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Ivane, já taky ne. R^

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Ivane, přesně tak. A mě nezbývá, než ti jen poděkovat za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Dášo i Vám děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, prozatím se každý zločin, způsobený islamisty omlouval, a ti co to posuzovali reálně byli málem "sluníčkáři" zatracováni. Překvapuje mě, že tak v ČTv často hovořil i takový vzdělanec, jako je profesor Daniel Kroupa...Včera v TV24 Událostech komentářích byl duel Rakušanová - Tomský. Ten pán, který žil dlouho v Anglii, tuto problematiku dobře zná, hovořii ze zkušenosti. Zato paní Lída Rakušanová v konfrontaci s ním vypadala jako bláhová naivka... Pan Tomský např. pravil, "omluvy za jejich činy zde neplatí, islám, jako náboženství, se vyznačuje intolerancí, fanatismem a nesnášenlivostí. Kdo se z těch imigrantů tak nechová, není v očích (těch správných muslimů ) pravý muslim. Dík za článek, pane Vrbo... Rv Evropu obchází strašidlo - terorismus - začíná být bohužel zcela reálné... !!

4 0
možnosti
Foto

Mirko děkuji Vám nejen a návštěvu, ale i za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pane Pěnkavo, děkuji Vám za návštěvu

0 0
možnosti

Byla bych ráda kdyby ten šílený způsob zabití kněze vyburcoval politiky z jejich stále stejných, už trapných gest. Přeci jen, zatím zemřeli obyčejní lidé, politici sice truchlili ale vražda kněze, představitele církve posunuje násilí trochu blíž k nim. Proč by se měli strachovat jen lidé na ulicich?

14 0
možnosti

Na ČT24 dnes zaznělo, že ve Francii bylo provedeno od muslimu již 467 útoků na kostely a křesťany. Takže ten poslední byl asi taková třešnička na dortu.

15 1
možnosti

Zdá se, že hlasy obhájců islámu slábnou. Ještě se drží pan Polický. Možná jsou ostatní na dovolené. Pokud ji neprožívají ve Francie, třeba naberou další síly. Uvidíme v září.

8 1
možnosti

Tvrdé jádro typu Vokoun, Pak, Dominik, Pukrtová a staronově Cemper ještě dělá, co může, ale Polický mi naposled přišel až nezvykle umírněný..

10 0
možnosti
Foto

P34e93t42r 64O77m21e61l90k84a

26. 7. 2016 21:02

Zdravím Pavle. Mám stísněný pocit, že karty byly rozdány a není cesty zpět.

3 0
možnosti
Foto

Petře, co ti na to mám napsat. Nevím, vždyť tam je vše. Každopádně díky za návštěvu, byť by k tak zoufalému tématu.

1 0
možnosti

Pane Vrbo karma.Jako vendetista budu vědět co dělat až bude moje rodina v ohrožení.Ostatním doporučím ať se mi nepletou pod nohy.

4 0
možnosti
Foto

Pane Michale, děkuji Vám za návštěvu a komentář a přeji, aby se zlo včas zastavilo.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com