Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Foto

Ivane, no tak to jsem moc rád, že v tom nejsem sám. To je super zjištění R^R^R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Přemku, i to bylo cílem, prostě odlehčit to R^

0 0
možnosti
Foto

Ač žencká samoobslužným pokladnám se vyhýbám. Nebo možná práve proto ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Rusové, Sověti, zakázali mikrovlnky už před lety (1976?). Nafandí hororům, mají jinou zábava. PavletadyjeR^

2 0
možnosti
JT

Hezký blog, u nás naštěstí samoobslužné pokladny nejsou, samostatně si troufnu chodit k Vietnamcům a do těch pár obchůdků (pultovek), které v městečku jsou jako je lahůdkářství, pekárna, cukrárna, vinotéka a masna s jídelnou, protože ta voňavá teplá sekaná s křenem a gulášovka, no nevím, to bych v Tescu asi nepořídil.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Honzo, moc díky za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

Ne, že bych tyhle super/hypermarkety musel, Pavle, ale když už, tak raději používám paní pokladní z masa a krve než ty umělé:-)

2 0
možnosti
Foto

No já taky, ale prostě jsem si v tu chvíli připadal, jako že to dám v pohodě ;-D;-D Každopádně moc díky za návštěvu-

1 0
možnosti
JH

Pavle, samoobslužnou kasu jsem zkusil snad jednou v životě a ....KATASTROFA!!! Ale poučil jsem se tady. Já myslel, že meloun je ovoce!!8-o

1 0
možnosti
JT

Díky Vašemu příspěvku jsem si vzpomněl na "do ženský a do melounu nevidíš", také se říkalo o zelených radikálech navrchu zelený, uvnitř rudý. Jestlipak si ten meloun z nás nedělá srandu - tváří se jako zelenina a uvnitř najdeš ovoce.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^ Jo!;-)

P.S.: Mnozí nechápou, tedy spíše mnohé, že pro chlapa nákupy v páru jsou rizikem, kdy může jít až o život. Jeho. Ale...Nakonec i te obrázek je přesný. I ten ,,melounový". Holt do ženskejch a do melounů se nevidí:-)

3 0
možnosti
Foto

Jirko, no asi tak :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Samoobslužné pokladny mají ještě jednu úžasnou vlastnost. Při načtení určitých konkrétních položek se zablokují a musí přijít obsluha.:-) A meloun je fakt zelenina, je k tomu nějaký přírodovědecký důvod, už si ho bohužel nepamatuju.;-D

2 0
možnosti
VF

Meloun je prý příbuzný s okurky.;-)

2 0
možnosti
TG

R^! S chutí jsem si blog přečetl. Člověku je hned lépe, když pozná, že i jiní mají podobné problémy. A samoobslužným pokladnách se vyhýbám jako semtexu. Očekával bych oprávněné úšklebky nejen personálu prodejny. A velké fronty před pokladnou řeším vrácením zboží do regálů a spokojeným odchodem na čerstvý vzduch...:-)

4 0
možnosti
Foto

Tome, no není to jednoduchý, ale já to bral jako dobrou příhodu z hypertesca dneska. Každopádně moc díky za nakouknutí, nemusíme tady psát jen černý věci.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS