Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

Hosrte, spíš zpověď o pocitech. Díky moc za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
TG

[>-]R^Díky, Pavle! Výborný!

3 0
možnosti
Foto

Tome, jen včerejší pocity sepsaný. Každopádně díky za návštěvu a za komentář. Přeji hezký zbytek svátečního dne.

0 0
možnosti
JH

Pavle, s potěšením sleduji, jak se i po formální stránce lepšíte, "vypisujete". K obsahu mnoho nedodám.R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, předně Vás zdravím a zároveň moc děkuji za návštěvu a příspěvek. Přiznám se, že toto je téma, kdy zvažuji každé slovo. Z úcty a piety. Josefe, přeji Vám hezký zbytek svátečního dne.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, nikdo a nic nesmí být zapomenuto, pokud ano, je to velice špatné. Proto díky za tento blogR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, je to tak. A bohužel, my rádi zapomínáme. Každopádně ti moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Je to tak, stalo se to dávno, nezažili jsme to, a že o tom babičky vyprávěly?

1 0
možnosti
Foto

A ještě bych dodal- nám se to stát nemůže. Klárko bohužel, je to tak

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, někdy mi připadá, že pokud jde o historii, je v našem národě až příliš notorických zapomínačů. A to nejen vůči událostem, které se staly před tři čtvrtě stoletím, ale i vůči těm daleko čerstvějším.:-(

3 0
možnosti
Foto

Honzo, možná díky pohodlnosti nebo nevyzrálosti. Nebo právě tou novodobou zákeřnou totalitou konzumismu. Nevím. Když jsem tam včera stál a vnímal tu atmosféru, bylo mi úzko. Proto to musíme připomínat. Honzo, děkuji ti za návštzěvu a za komentář.

1 0
možnosti
MV

nove bydlim kousek od Lidic - vlastne se tam da od nas dojit... a tak jsme sli...a jak clovek zestarne, zacnou ho dohanet i myslenky, ktery kolem nej kdysi jen profrcely...stejny pocity jako ty z Lezaku...

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Marku, tak nějak to asi je. Obě ta místa v sobě mají obrovské varování, jen jsme nějak hluší a méně chápající. Nevím. Marku, děkuji ti za návštěvu a za komentář, byť by k neveselému tématu.

0 0
možnosti
Foto

...podle známého citátu...kdo se nepoučil z historie, musí si ji zopakovat.

3 0
možnosti
Foto

Jaromíre, je to tak. Děkuji ti za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Tě Pavle, nepoučitelnost je bohužel bezbřehá a provází celou historii toho podivného tvora, který se údajně jmenuje homo sapiens.

3 0
možnosti
Foto

Petře, také tě zdravím a děkuji ti za návštěvu a za komentář. A co dodat? Nebyl jsem tam včera sám a když jsem tak nějak sledoval, kladl si otázku, proč tam někteří vlastně vůbec jeli. Možná díky občerstvení, nevím.....

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com