Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Neuvěřitelný, co se dá zdolat a co ty stroje vzdrží. Zaujal mě stroj 722, šestá fotografie od shora, ta ochranná konstrukce.... A srdečně zdravím!

1 0
možnosti
Foto

Tome, no je na co koukat a ti jezdci s tím umí. Tome, díky za nakouknutí a komentář

0 0
možnosti
Foto

tak bývám od bahna občas taky:-) nejlepší je vetřajkaR^

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, ty jsi mě udělal takovou radost svým komentářem, že se příště asi vydám na závody v rámci motocrosu. Každopádně ti děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Hezké fotkyR^My jsme byli v sobotu v Lužné, paráda. Přijel Albatros s Rosničkou od Prahy a od Rakovníka Šlechtična. Bylo na co koukat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo, budete se divit, ale teď trošku závidím Vám. Já už se tak na ty parní krasavice dlouho chystám, ale stále bez úspěchu. Dášo, moc Vám děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké. A ten méďa je nej...;-) Doufám, že horko nikomu neublížilo. A ty výzvy, no, ty se dají vztáhnout asi na všechno.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no co ti mám povídat, já tam v tom vedru vydržel jen 4 hodiny. Každopádně smekám před těma posádkama. Jedinej, kdo neměl teplotní problém, byl méďa ;-D;-D Klárko, děkuji ti za komentář a za návštěvuR^

1 0
možnosti

Hezke povidani i pekne obrazky. Na vojne jsme se vzdy delili na dva tabory. Zaryti pragovaci a zaryti tatrovaci. Pokud to bylo jen 111 proti v3s bylo to temer nerozhodne. Ovsem s prichodem 138 uz vejtraska zacala ztracet.

A 805 taky nebyla spatna, snad vznikly jeste pred unimogem. Zajimalo by mne jak by dopadaly takove ty souboje 805 a unimogu. Skoda, ze Tatra s tou 805 skoncila.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, pamatuji tu rivalitu, ale obě značky byly dobré. Nic složitého člověk to prostě opravil na místě. Žádná elektronika a další novodobé vychytávky. A do terénu úžasný. Vladimíre a i na této soutěži předváděli šoféři pěkný kousky. Vladimíre, děkuji Vám za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem jednou na něčem podobném, i blog z toho by se asi našel, byla dobrá akce :) A ještě mi na závěr rodina odletěla vrtulníkem tenkrát :))

1 0
možnosti
Foto

Karle, no já ti řeknu, že jsem srabácky v sobotu po 4 hodinách v tom vedru zdrhnul. Ale jak píšeš, je to podívaná, i ted jsem si v mnoha momentech říkal, že to na tu bednu votočej. Karle, děkuji ti za návštěvu a za komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Ivane, děkuji Vám za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
Foto

Pro nás, jsou řvoucí motory RAJSKOU MUZIKOU, viď, Pavle?!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, no je to tak, je to taková droga no.;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com