Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pohoda a klid jdou i z fotek.. :-)R^

0 0
možnosti

Ne, že s tím zapadneš někam do léčebny! .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, zdravím tě, neboj já se schovám ;-D A děkuji za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
RP

Když si na tuhle drogu člověk navykne, je nevylečitelný:-).

1 0
možnosti
Foto

Radko, máte naprostou pravdu, navíc je to zdravá droga. Děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ To je dobrá závislost...

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jsem na ni taky závislý, každopádně moc děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti
PK

Zadrec, hele to docela de Pájo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pajo, no tak to je mi rád, že to trochu déle. Dík za návštěvu a komentář ;-D

0 0
možnosti
JT

:-)R^ Pavle, taky miluju takovéhle "tripy". Chodím u nás pozorovat "eurolouku" až si udělám nějaký fotky (a musím rychle, dokud to neodkvete), pak to sem zpracuju.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to je Super, budu se těšit a děkuji za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, to je krása!R^:-) Podle nadpisu jsem se trochu lekla, v čem že to jedeš. Tohle ti schvaluju.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no když já vlastně napsal pravdu, jsem drogově závislej na všech těch potůčcích, říčkách ;-D;-D Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Krásná drogaR^Pavle, máme to nastejno;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, však to je taky moc dobře. Jitko, moc děkuji za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
Foto

P60e80t48r 12O25m19e47l59k48a

22. 6. 2016 14:01

Zdravím Pavle R^ Já na téhle droze ujíždím už mnoho let. Moc hezké fotky, ale ta lavička je prostě úžasná. O ní by se dala napsat povídka, co povídka, celý román......:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Petře, vždyť ta droga je nejzdravější a nejkrásnější. A ta lavička? Taky mě napadlo, kolik asi osudů je s ní spojeno. Petře moc děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com