Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkné zamyšlení, Pavle!R^ A hezký víkend!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji a přeji také krásný víkend

1 0
možnosti
Foto

Ano, přizpůsobujeme se, Pavle R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, díky za návštěvu R^

0 0
možnosti
Foto

Klárko, moc děkuji za návštěvu R^

1 0
možnosti
Foto

K pláči pravdivé...R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti

R^:-) souhlasím a též hezký víkend přeji.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za přání a přeji také hezký víkend.

0 0
možnosti
Foto

R^:-) - raději bez dalších slov, neb mlčet se teprve učím;-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to já také, člověk se stále učí a tak je to dobře.

1 0
možnosti
Foto

Ernest a Jan W měli být nesmrtelní - vlastně jsou!!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, jsou, přímo nesmrtelní v jejich myšlenkách R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu, no zrálo to dlouho než jsem to vypustil na svět.

0 0
možnosti

Už v hodinách náboženství říkal pan farář na "počátku bylo slovo".

Vy jste to rozvedl a přetlumočil do dnešní doby.:-)

1 0
možnosti
Foto

Věro, no já nevím, napsal jsem jen jak to vidím a cítím. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář R^

1 0
možnosti

Já teď prožívám s vnoučátkama tu první část ;-D a je to zábavné a krásné a zažene to všechny chmury. Jinak je to pravdivé, řeč je dar , ne každý ho umí dobře používat no stane se každému, že to občas " ujede". Také hezký víkend.

1 0
možnosti
Foto

Radko, tak to moc gratuluji a je mi jasné, že ty babičkovské starosti jsou krásné. Radko, moc děkuji za nakouknutí a je to tak, jak jak jste to napsala. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS