Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec Pavle, tohle ti de, to dělej dál.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Když jsem jel prvně v životě na slikách, nemohl jsem uvěřit jak jsem přilepený k asfaltu. :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, jen nesmí pršet a sám víš jak to je :-)

0 0
možnosti
RP

Hezké formulky, tak do 95 roku a do smrti A. Senny jsme je sledovali bedlivě. Lauda - idol kterému jsme všichni drželi palce aby se z tak těžkého zranění dostal. Nedávno šel v televizi film o něm, neměla jsem odvahu se na to dívat. Ta hudba je moc pěkná.

1 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak, je tam mezi fotkami i formule Otakara Krámského, který zahynul v loňském roce.

0 0
možnosti
TG

R^Tak jestli auta v předchozím blogu byly jako vosy nebo včely turbo, tak tohle jsou už hotový sršně a pořádný žihadla...:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, však jsem to taky sliboval, že to přijde ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Opět moc hezké fotečky R^ a připomenutí na Jamese Hunta.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo, moc děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, pěkné, ale nemám ani takové krásné závoďáčky a hlavně žádný závodnický tréning, takže kdybych to chtěl zkoušet do dvou minut, skončil bych nejspíš na střeše v příkopu:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, no von by to musel člověk trénovat a učit se to. Ale furt je lepší mít rozum, přiznat si to, než dělat haura a pak se někde vymlet. Honzo moc ti děkuji za návštěvu a komentář a přeji hezký denR^R^

1 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
VF

Když jsem zjistila, že se pojede tento vršek, věděla jsem, kdo se s námi podělí o krásné obrázky. Pavel Vrba nezklamal. Děkuji.

Snažila jsem se na internetu najít výsledky, ale marně. I Zámecký vršek to tají.

2 0
možnosti
Foto

Věrko, máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Každopádně moc děkuji za návštěvu a krásný komentář a já se budu snažit nezklamat důvěru, které si moc vážím. A protože jdu zrovna kolem, přidám odkaz na výsledky :-) http://193.58.196.66/mrc12/absolute?Pretek=274

1 0
možnosti
Foto

WOW! Na auta zamrzlá v letu se vždycky těším. KarmaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Martino, moc děkuji za návštěvu. No tentokrát jsem byl bez akreditace, takže jsem byl jako běžný divák a třeba snímky od svodidel jsem nemohl pořídit. Martino, moc děkuji za návštěvu a za komentář R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

To jsou autíčka! Ta to musejí vyjet sama.:-)

1 0
možnosti
Foto

No Klárko, ona to legrace určitě není. Stačí chybička. Každopádně ti děkuji za návštěvu a za komentář :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com