Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ale jo, čtyři kola taky dobrý:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, však taky jo;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Dášo, je a bylo se na co dívat. Každopádně děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, sice motory nejsou moje vášeň, ale líbí se mi , jak je to barevné a kouří se od pneumatik R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, právě drifty tam toho čmoudu je:-)

0 0
možnosti
Foto

Lahůdka pro milovníky rachotu motorů. Není Baláž ze Slovenska? S takovým jsem se setkal v Norimberku, dal mi fotku na které je se soutěžním vozem, to už ale bude patnáct let... R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, myslím si, že to bude určitě on :-)

0 0
možnosti

R^ Ach ty krásný starý letadla.... ty pro mě zvlášť ..... Hezkou neděli, Pavle. PS: ty fotky, všechny, jsou vÿborný.

2 0
možnosti

Opr.: jsou výborný.

1 0
možnosti
Foto

A nebylo tam moc lidí? Taková velká akce...:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, čekal jsem víc lidí. Minulý týden bylo rally show a heluikoptershow a tam bylo 30 000 lidí. Ale i tak si myslím, že účsat dobrá, ale akce ještě dnes pokračuje. Já bohužel jedu na týden pryč takže tam nemůžu být

1 0
možnosti
Foto

Pavle, R^ za tento a R^ za ten navazující článek. Zajímavá akce, a když je přinosem pro postižené, hned nabývá další rozměr:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzíku, právě. Nebylo to jen o tom burácení motorů, ale i o lidském rozměru.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS