Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tož zdarec,;-D Pavle, tudleto ti de.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Také tě zdravím. No Pavle, aspoň, že něco;-D;-D Každopádně díky za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
Foto

taki jsem si trochu zajezdil po čtyřech:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, obzvláště tobě děkuji za návštěvu, no my od toho benzínu, co by jsme si říkali.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Koukám, žes měl plodný víkend. Já doma zahrabaná (krom venčení aktuálně 2ks) s posudky na absolventské práce.:-P

1 0
možnosti
Foto

Klárko, měl jsem spíše plodnou sobotu. Pěkně jsem si coural na různých místech, nakonec ty taky stále někde lítáš;-D;-D;-D Promiň ;-D;-D;-D Klárko, moc děkuji za návštěvu a za komentář.:-)

1 0
možnosti

M20i48l48a31n 82B35í23l15e36k

15. 5. 2016 19:28

R^

Chtěl bych se zeptat na foto 27 a 37. Předpokládám, že jde o Lancii, ale 037 to není...

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Milane č. 27 je Lancie MTX 1-6. Auto mého kamaráda. Jinak děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, dobře a pěkné! Benzin mi voní, gumy zatím ne, možná to ještě příjdeR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, kdo ví, třeba jo. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
Foto

Krásně sis to užil a to je fajn!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, užil, a v jeden den 2 úžasné akce. Každopádně o té druhé již brzo. Jen to bylo dost časově náročný i vzdálenostně ;-D;-D Ale povedlo se. Jitko, moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jednou z pořadatelek byla i má kolegyně a kamarádka. :)

1 0
možnosti
Foto

No tak teď přemýšlím kdo to může být, třeba se i známe. :-) Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář R^

1 0
možnosti

Pavle, bezva fotky krásných auťáků i povídání (anebo naopak?:-)). V tom počasí to musel být moc prima den! A díky, že ses podělil:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, byl to úžasný den, stihl jsem dvě akce naráz. O té druhé již brzo. Maruško, moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, to potěší:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za návštěvu, no byl to včerejší bohatě vyplněný den. Každopádně ti moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Krása....chlapská záležitost....

hlavně, že bylo fajn, před i po R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Ilso, je to tak. A já každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com