Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle opět moc hezké, jen snad poznámka. Když se člověk dívá do korun stromů, tak často zakopne o kořen a když se kouká pod nohy, dostane facku od větve :-) Mimochodem pes vypadá sympaticky, jistě to nebude žádná labuť :-)

1 0
možnosti
Foto

Lubomíre, moc díky za návštěvu a za komentář. No vono to je všechno pravda. A tak když člověk kouká tam či dole, má se i zastavit a nos si nerozbije ;-D Lubomíre, díky mocR^

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, díky za ně... Také ráda fotografuji, vlastní vizuální zážitek se tím znásobuje - a nepotěší jen jejich autora... R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Mirko, je to tak jak píšete. A tak moc děkuji za nhávštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
JT

R^Pavle nádherný, také jsem si užíval v přírodě a už se těším na koupání v jezerech, rybnících a řekách. Letos to přijde asi později, ale určitě si to zase užiju.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Honzo, i když to přijde později nebo opožděně, užijeme si to. Honzo, moc děkuji za návštěvu a za komentář.:-)

1 0
možnosti
Foto

jako život...stín a světlo:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. A je to tak jak píšeš- jako život

0 0
možnosti
Foto

Pěkně ses rozhlížel, Pavle :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, no však bylo na co koukat a to ticho. Ivanko, děkuji ti za návštěvu a za komentář.:-)

1 0
možnosti
TG

PS 8... A "černá " labuť !!!R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, ona to bude nějaká převtělená modelka, furt se ukazovala:-)

1 0
možnosti
TG

R^ Krásné fotografie z překrásné přírody. Pro mě zvlášť brázdy, tmavá koruna větví a potok proŕezávající louku. R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, prostě příroda je úžasná. Moc ti děkuji za návštěvu a za komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, nadherne fotky. Diky, uzil jsem si alespon takhle trochu ceskeho jara. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jardo, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. A jsem moc rád, že jsem ti udělal radost. Včera jsem strávil celý den v nádherném místě, obklopený nádhernou přírodou. Místem, které zná většina lidí. Ale o tom až někdy jindy. A to jaro právě tam prostě nádherné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com