Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nostalgie, člověk se někdy ponoří jen tak do svých vzpomínek, které hladí i bolí a je to tak snad i lepší. Když se někdy svěříš jiným, že vzpomínáš na něco, někoho, kdo byl milý a blízký srdci, reakce okolí byvá mnohdy poněkud, jak to nazvat, zvláštní. A to jako proč, však už je to všechno pryč, tak co. Minulost není podstatná. A smutné je, že i mnozí moudří guru - vykladači života nad minulostí mávnou rukou. Pavle R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko,napsala jsi to přesně. A tak jen zbývá poděkovat za návštěvu a krásný komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^;-)Stačí málo, místo, věc, hudba... A je to tady!:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, přesně tak, a voto tady de. Že tam něco je. Klárko, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
Foto

R^ Vlastně jako vždy, neb je stále pročR^

Vzpomínky, stejně jako i fantazie k životu i do života patří. I ty bolavé a hořké. Mnohdy dříve, či později pomohou i hodně pochopit. Jinak je to ,,pokladnice" bytí každého člověka.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Jiří, předně děkuji za návštěvu a za komentář, ke kterému není co dodat. R^

1 0
možnosti

R^ Pavle, hezké vzpomínání a jako obvykle něco navíc (moudré citáty a videa). Ohlédnout se, nemuset se stydět a jít dál, zkrátka žít:-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, moc děkuji za návštěvu a za komentář. A ta věta cituji : "Ohlédnout se, nemuset se stydět a jít dál, zkrátka žít" ta je moudrá a nelze k ní nic dodat. A já za ní děkuji.R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji moc za návštěvu a za komentář.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Já jsem si ponechal před 15 léty jen ty příjemné vzpomínky a všechny ty negativní vytěsnil.. Od té doby se mi daleko lépe žije.. :-)

2 0
možnosti
Foto

Přemku, předně děkuji za návštěvu a za komentář. Prostě čas tak nějak utřepe ty zážitky a vyhladí i mnohé rány. Přemku, ještě jednou díky.

0 0
možnosti

R^ Velmi pěkné zamyšlení, Pavle. Ohlédnutí logicky přibývá s ušlou cestou. A čas je milosrdný filtr, který mnohé nepropouští či otupí. Tak to nějak vidím.

Hezký den!:-)

4 0
možnosti
Foto

Zdravím Tomáši, máš naprostou pravdu. Přesto, jsou události, které ani ten filtr nezachytí a v člověku jsou po celý zbytek života. Jsou - li pozitivní je to štěstí. Tomáši, děkuji ti za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, něco máme společného, technické zaměření a tíhnutí ke kultuře a Ericha jsem četl rád. Tři kamarádi a spol...R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, děkuji ti za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com