Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^ Pavle, výborný, nejen obsah! Tu vodu si na destilku necháme pŕedělat, manželce do žehličky.

1 0
možnosti
Foto

Tome, to se vyplatí koupit destilku v menším balení;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-DJen nevím, jak s tou destilkou. Podle mě to není nejvhodnější pitivo. Přece jen ty minerály jsou potřeba.:-) Ale tak tam hodíme nějaké tabletky a všechno je cajk!;-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, krásně jsi to doplnila. Ale v podstatě pravdivě , vždyť dnes ta chemie ;-D;-D Klárko děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi, Pavle velmi podobné "obchodníky" , kteří nám kdysi také chtěli na chalupě na počkání za "pět set" analyzovat vodu za studny. Bylo to humorné, protože nikde u sousedů neuspěli (všichni měli certifikovanou analýzu, kterou jsem jim nechal udělat v práci já ) a sousedé obdařeni smyslem pro humor poslali ty podvodníky k nám, že my tu analýzu určitě budeme chtít a uzavírali sázky do jaké míry budou od našich svou psů pokousáni. Neposlal jsem na ně psy, což byla chyba, ale policii, která to posléze nějak odložila. Přitom mohli za jistých okolností někomu schválit k pití závadnou vodu. Lidé mohou naletět z různých důvodů, ale na klamání zákazníka jsou už asi založena celá odvětví podnikání.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, no je to tak. Však jsem koukal na tsránky ČOI a maj tam udělaný chlíveček právě na nahlášení těchto věcí. Jinak jak to říkal ten zástupce ČOI: někdo se s nimi spojil, když dostal tuhle nabídku a ten z ČOI k nim jel a něco jako rodiný příslušník vše vyslechl a pak zasáhl. Protože jinak se to blbě dokazuje. A já to právě napsal proto, aby třeba kdo o tomto triku nic neví, aby zpozorněl. No, holt jsem to napsal trošku humornějc.

Jiří, každopádně děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti

Pavle, já jsem toto velmi zjednodušila. V této živelné době není radno brát v úvahu jakékoliv nabídky služeb. Nikdy to není myšleno ve prospěch zákazníka, ale toho, kdo to nabízí. Proto vůbec žádné nabídky nejsem ochotna ani poslouchat. To o té vodě jsem taky slyšela v rádiu. Je s podivem, jak jsou u nás lidi vynalézaví.

Za blogR^

1 0
možnosti
Foto

Maruško je to tak. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Jiří, díky za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Taky Pepa Fousek je můj kolega, a dokonce stejnej ročník!!R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Nu, já bych řekl, že už je to tak, že si vědomě kupujeme nějaké nesmysly a pak jen čekáme, že přijde někdo, kdo nám řekne, že jsme hlupáci, když si to dobrovolně kupujeme, a když nikdo nepřijde, aby nám nadával do blbců, tak se veřejně strašně rozčílíme.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Michale, máte naprostou pravdu. Já když jsem to poslouchal v rádiu, myslel jsem si, že je to vtipná scénka. Ale na druhou stranu ta vynalézavost a drzost těch šmejdů nezná mezí. Zejména, když cílí na starší lidi. Tak jsme si říkal, že to tak nějak napíšu, aby každý popřemýšlel, než na něco skočí. Michale, ještě jednou Vám děkuji a přeji příjemný den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com