Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko,moc děkuji za navštěvu a za komentař.:-)

0 0
možnosti

R^R^R^ Pavle, vynikající! Plno myšlenek pro naše zastavení a často nutnou korekci letu. !

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji za návštěvu a komentář. Spěcháme ve všem a šetříme ve všem.

1 0
možnosti

Hezky a výstižně napsané .R^ Já jsem stále přívržencem pohlednic, hlavně o Vánocích a z dovolené, žádná SMS.A naše okoli také a z každé máme radost .Rok si je vystavujeme za zrcadlem, po novém roce putují do krabice a zase začínáme znovu. Jen nějak nestačím sledovat cenu známek ....

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a za komentář. Prostě u toho přání musíme vložit i něco od srdce,

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tohle je můj palec, ale chci ho vrátitR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Brilantní - co k tomu dodat. Já i mí kamarádi ještě z dob totality se snažíme tomu nepodléhat. Jak úsměvné bylo, když jsme se sešli několik desítek let od ukončení střední v krásné vinárně. Hučelo to jak v úle, měli jsme si všichni co říct. U baru vpředu vysedávalo 5-6 mlaďochů, všichni nahrbení jako kočka když s... a čučeli do placek. Absolutně potichu.

2 0
možnosti
Foto

Paní Jano,děkuji Vám nejen za návštěvu, ale i komentář, ke kterému není co dodat. R^

0 0
možnosti

Dnes nej...lepší blog, co jsem četla! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc Vám děkuji,nejen za návštěvu, ale i krásný komentář, kterého si vážím.

1 0
možnosti

R^:-) Hezké a zároveň smutné. Před časem jsem viděl jak se na parkovišti baví holka s klukem z okýnek svých aut, auta si nastavili tak, aby se spolu mohli bavit. Říkal jsem si: moderní rande? A teď to možná dotáhnou k absurdní dokonalosti, budou sedět v autech, psát a posílat si sms a pak na FB hodí fotky z rande, který tedy bylo fakt cool!:-/

3 0
možnosti
Foto

Zdravím Jene. Co lze dodat. V podstatě popasaná situace, která se může naplnit velmi jednoduše. Každopádně Jene, děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Pame Jaromíre děkuji Vám za návštěvu.

0 0
možnosti

R^ Shrnuto, dobrý sluha, ale zlý pán. Jen abychom za pár let uměli ještě mluvit. Už se Vám, pane Pavle, stalo, že jste potkal naživo někoho, s kým jste si dosud jen psal, a nevěděl, co říci? Mně se to stalo a bylo to divné. Jako by některé dvojice byly naprogramovány jen k písemnému styku, dokonce si v něm dobře rozumí, ale jakmile se setkají osobně, hrůza a děs.

4 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás paní Jarmilo, předně Vám děkuji za návštěvu a za komentář. No a k té Vaší otázce. No zatím jsem měl štěstí, že s lidmi, se kterými jsem navázal kontakt na tý sociální síti, tak bylo téma i k živému rozhovoru. Na druhou stranu Vám Jarmilo věřím. Navíc jsem přesvědčený, že k tomu, co popisujete i zákonitě musí dojít. Ještě jednou Vám děkuji za návštěvu.R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkné zamyšlení a výrok Mudr. Mlčocha na konec mluví za vše.;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. Tohle téma jsem v sobě nosil dlouho, ale znáš to, musí uzrát čas.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com