Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, živě se mi vybavily ty chvíle, kdy hafani na střídačku "ponocovali". A co teprve hárání, to byl mazec!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, no naštěstí od toho mám už klid, ale to je také dílo :-) Každopádně ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti

A že si nás ty čtyřnoháči pěkně ochočili, že? Někdy si tak říkám - kouká jim z očí takové to: chtěli jste mně, starejte se!

Jinak se také přidávám k těm, kteří vás rádi čtou a vyslovuji obdiv za to, že vaše články jsou milé, nekonfliktní, zrovna tak, jako vaše reakce v diskuzích. Takové gentlemanské.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás paní Báro, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. A také za to, že jste ke mě nalezla onu pomyslnou cestu v záplavě všech těch článků. Moc si toho vážím a děkuji Vám. No a jak to píšete o tom ochočení, také to tak cítím. Často přemýšlým o pravdivosti věty " Pán a jeho pes". Já se totiž v této větě nalézám spíše obráceně.:-) Paní Báro, ještzě jednou Vám moc děkuji a přeji krásný sluníčkový den.R^

0 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti

jů, čtyřstovka už je parádní číslo! Gratuluji :-)

A pejskovi jedno pohlazení ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, já moc děkuji, nejen za gratulaci, alei za návštěvu a za komentář. A taky za návštěvy toho mého textového a obrázkového povídání. Výdyť bez Vás by to nemělo smysl. A pejska pohladím, jen co se konečně vzbudí :-);-DR^

0 0
možnosti

R^Zdravím Tě, Pavle, pokud už náhodou nespíš.. . A naber zítra energii, nejen k dalším pěkným blogům, psaným vždy s vyrovnaným nadhledem. A k tomu kulatému číslu gratuluji...!R^

1 0
možnosti

Určitě nespí. Vím z vlastní zkušenosti, že nevyspalý člověk, i kdyby se celý den jen plazil, večer ožívá.

1 0
možnosti

Blahopřeji k tak obrovskému číslu! Popravdě, nevyhledávám Vás cíleně, ale vždy (několikrát), kdy jsem na Vás klikla, nikdy jsem nelitovala. To se nedá říci například u pana Vlka, a tak k němu už nepůjdu. Ráda čtu názory (politické), které jsou mi blízké, a nějaké srandy z osobního života, když už jim věnovat čas, tak potom těm, které napíšou autoři mně bližší. Tak to prostě je a nemám potřebu to příliš řešit, nakonec nemusím na blog.idnes vůbec chodit, jedni odcházejí, druzí přicházejí, Vy stále píšete sem pro neznámé lidi, ale proč byste měl psát do šuplíku, tak to má být. A nevyspání už jsem dávno také přestala řešit - když mě nevzbudí pes, tak mě vzbudí sousedé anebo jen tak bez příčiny čumákuju... Káva to ráno spraví.

1 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, předně bych Vám rád poděkoval za návštěvu a za komentář. Ona je ta dnešní doba je složitá. Já politiku strašně nerad řeším a když se podívám do archivu, je jí málo. Nepíšu ani pro karmu, ani pro sledovanost a ani pro počet článků, byť jsem dnes jejich počet uvedl. Píšu a fotím jak to umím a především jak to cítím. Paní Jarmilo, já tak nějak i z osobních setkání vím, že se s řadou lidí, kterých si vážím dokážu poštěkat u téma politiky. Holt jiné názory a jiné pohledy. Ale nikdy jsme se nepohádali tak, aby to vzájemné vážení se vymizelo. Třeba jak píšete u p. Vlka. Na něj jsem narazil a tvrdě udeřil. Přesto se najde spojnice a já vím, že se neshodneme třeba u politiky, ale jak jsem se přesvědčil, shodneme se u jiných témat. Lidi se moc rozdělujou a škatulkujou a to je prostě blbý. To je cesta do pekel. A Jarmilko, řekněme si upřímně, třeba ty fotoblogy nebo články z přírody jsou lepší než politika, jsou takovým balkzámem na duši. Paní Jarmilo, moc si vážím Vaší návštěvy a budu rád, když Vám nějaký můj článek nebo fotkxy udělají radost a zase si ke mě někdy naleznete cestu.R^

1 0
možnosti

Pavle, pravda jsou i příjemněji trávené noční hodiny, ale tak dneska ten rest dospíš! A zítra bez vstávání. Podle obrázků, kámoškám nejde odolat.....:-)

Ty vtipy jsou bezva!R^

3 0
možnosti
Foto

Maruško,moc děkuji za navštěvu a za komentář. No je to tak.

1 0
možnosti

D25a44v35i67d 11V74l57k

1. 4. 2016 19:12

:-) jen drobnost Vlk je David a ne Petr;-)

1 0
možnosti
Foto

Davčo, já koukám jak z jara, no nechápu, jak se mi to povedlo. No teda spíše hloupě vymklo. Každopádně díky za upozornění. No jinak to co píšu to je realita. A tak jsem neodolal, připomenout ty souvislosti. Davide, ještě jednou se omlouvám.

0 0
možnosti

R^ Pavle, nakonec jste si nic tak hrozného nepřivolal, deficit dospíte. Vše dobře dopadlo. Něco jste mi tím připomněl, ale to je na dlouhé povídání. Možná, že to spíš zpracuju do článku:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, předně děkuji za návštěvu a za komentář, no ono se to vše tak nějak namotalo do sebe, všechny ty společensko politické komenty, pak to veselé klábosení a s uvedenými důsledky. Navíc Jene, ještě dnes je ten apríl a říká se, že humorem si člověk prodlužuje život. A tak to vše smíchané v hrnci jménem blogové prostředí. Každopádně se budu těšit, na ty Vaše příhody.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pes si aspoň řekne, že chce ven. Kocour poblinká postel i s tebou, když se neprobudíš včas.:-(;-D;-)

3 0
možnosti
Foto

Klárko, předně díky za návštěvu a za komentář. Abych ti pravdu řekl, mudím se zamyslet, zda-li němám kočkupsa, protože to blinkání, to mám rovněž za sebou. No voni ti krysaříci ..... Klárko ještě jednou díky ;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com