Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zastavil jsem se a nelituji, za mě + R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, moc Vám děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Jirko, děkuji za návštěvu a za komentář, Je to holt ze života.

0 0
možnosti
AB

Stačí zůstat svůj a nelézt nikomu do zadku, ale to je možná právě to nejtěžší.

2 0
možnosti
Foto

Pane Aleši, děkuji Vám za návštěvu a za komentář, ke kterému není co napsat.R^

0 0
možnosti

R^Pavle, všechno co jsi v tom blogu napsal, je přesně tak.

Ten film mám taky moc ráda. Je skvěle natočený, a navíc H.Haas je můj oblíbený herec té doby. Závěr filmu, kdy "dámy" omdlévají je úžasný.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. Však já se k tomu filmu vrátím v té mé divácké sérii. On souvisí s tím, o čem jsem psal.

1 0
možnosti
Foto

Pravdivé, a stále aktuální. PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. Je to ze života.

0 0
možnosti
KT

Snažím se lhát co nejméně a vyhýbat se pokrytectví, takže jsem neustále označována za osobu od nediplomatické až po nevychovanou. Těžká volba. Na obchodní jednání už mě radši ani neberou sebou.;-D

3 0
možnosti
Foto

Paní Kláro, tak tohle znám dobře, včetně toho nezvaní. Ale Vám děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, někdo pro úspěch udělá cokoliv... Ale jsou situace, kdy je potřeba pravdu neříkat tak docela naplno.;-(;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko souhlasím, Děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to ne, od toho jsou jiné hlavy pomazané. Já napsal jen svůj názor.R^

1 0
možnosti

Zrovna nedávno ten film dávali v TV a s chutí jsem se na něj podívala!!! Je jeden z mých oblíbených Fričových filmů a stejně tak jsem při sledování prohlásila, jak nadčasový a stále aktuální ten film je..má v sobě kouzlo hereckého umění pana Haase a velkou dávku moudrosti a pravdy!

Opět čtivě napsané a pravdivé...;-)R^

5 0
možnosti
Foto

Mirko, děkuji za návštěvu a za komentář. Já se k režijnímu umění Friče určitě časem dostanu. R^

1 0
možnosti
PK

P86a87v56e49l 19K69u52l19a

31. 3. 2016 14:24

Jeden případ ukázkového pokrytectví:

"

Píše se rok 1996 a Miloš Zeman, tehdy šéf opoziční sociální demokracie v rozhovoru pro Lidové noviny říká: „Základní motivací pro pobyt v politice je zabránit v úspěchu těm, kteří, kdyby k nám dnes přišli Číňané, si zítra nechají zešikmit oči na praktické chirurgii, pozítří se nechají infikovat žloutenkou, aby měli tu správnou barvu pleti, a popozítří začnou psát do svých kádrových dotazníků, že již od dětství milovali rýži.“

Zdroj: http://www.lidovky.cz/kdyby-prisli-cinane-tak-si-nechaji-zesikmit-oci-kritizoval-zeman-drive-podlezavost-gzj-/zpravy-domov.aspx?c=A160331_113726_ln_domov_mpr";

6 0
možnosti
Foto

Dík za citát, pobavil; nicméně nemyslím, že jde nutně o pokrytectví. Změna názoru není pokrytectví.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com