Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Parádní kocour! R^ Úplnej dvojník toho mýho. :-)

0 0
možnosti
Foto

A takovej krásnej šmírák. Dala bych si říct.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko a taky pěkně uřvanej a drzej :-)) Ale nedám. Ale tobě děkuji za návštěvu a za komentář :-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, děkuji ti za návštěvu i za komentář.

0 0
možnosti

Pavle, já si myslím, že podle toho přísného pohledu to byla "kontrola" v přestrojení!;-D

Pěkně sis to užil!VR^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, bez legrace užil. Vždyť bylo nádherně. Moc děkuji za návštěvu a za komentářR^:-)

1 0
možnosti

R^ Krásný! Ale jak se má člověk uvolnit, když Velký Bratr nebo Rezavá Malá Sestra oka nezamhouří...? Zkrátka, čert nikdy nespí...

PS: 3 nebo 4, perfektní!!!!

1 0
možnosti
Foto

Tomáši copak o to, ale pracuj u toho, když tě sledují ;-D Každopádně děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Tři nebo čtyři? Tři, ale je to pěkný klam. Spočívá v přehození řezných čtvercových ploch hranolků do mezer na jedné straně.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jiří, však je to o tom úhlu pohledu, který lze aplikovat na všední život. Každopádně děkuji za návštěvu a za komentářR^

2 0
možnosti

R^:-) a Pavle, zjistil jste jakou tajnou službu reprezentuje ta zrzavá kočka?

2 0
možnosti
Foto

Jene, mám svou teorii, vzhledem k tomu, že všichni vědí, že jsem pejskař, tak ona chystá určitě nějakej převrat.;-D Jene, děkuji za návštěvu a za komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko , děkuji ti za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti

No hernajs, už jsem se lekla, že to šmírování myslíte vážně "v politických souvislostech".;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní Věro, kdepak, ale jinak to fakt šmírování bylo. A Vám děkuji za návštěvu a za komentář.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, pověsil se na Tebe skutečný Big Brother. Měl by sis na něj dát fakt majzla:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Honzo, tak hlavně jsem o něm dost dlouho nevěděl. Ale ten pocit jsem měl. No a taky jsem ti poslal upozornění, že to přijde. Každopádně děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com