Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

R^ Jaro je i lék :-) čím jsme starší , tak ho víc potřebujeme a těšíme se na něj.

0 0
možnosti
JT

Tady byla nějaká návštěva? Jasně, vím o tom, ale měl jsem lepší věci na práci. Např. na zahrádce a na procházce, ale foťák jsem neměl, ...tak se potěším aspoň z Vašich fotek, Pavle. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, tak nedalo se přehlédnout, že se cosi chystá kvůli nějaké návštěvě. Ale já stejně jako Vy jsem to zapalať pánbůh strávil v přírodě a prací. A právě tam vznikly oba blogy. Jene, děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Kočičky poznám, jinak je u mě blatouchem každá kytkaR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to nevadí, důležitý je, že vnímáš i blatouchy.R^

0 0
možnosti
Foto

Jo, už nám to kvete.;-)

1 0
možnosti
Foto

A pěkné záběry ještě časného jara.R^

1 0
možnosti

Pavle, ty dovedeš vždycky tak nějak zabrnkat na mozkovnu - ty jsi takový buditel, že?:-) To je parádní blog. Poučný, jarní, povzbudivý. A máš pravdu: proč koukat na šedou blbost, co kvete v bedně, když venku jaro hýří barvami! Díky!R^

(taky mám moc ráda J.Wericha a......M. Horníčka)

3 0
možnosti
Foto

Maruško,já když se zamyslím,tak to stojí za to;-DJeště že to je málo kdy. Ale buditel? To ne, to bych už davno seděl v parlamentu;-DMaruško,ale dekuji ti za návštěvu a milý komentař.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, já jsem věděl, že tobě to jaro neujde. Ale psal jsem to všelidově ;-D;-D;-D;-D Moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti

...ale i hloupí vobčani mají právo na život a můžou se kochat tou krásou kolem! Kochám se, kochám ;-);-D

A Vám palec velkej jako význam slov ve Vašem blogu R^:-)

A ještě jeden za kytičky, který miluju R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Mirko, předně děkuji za návštěvu a za komentář. No a máte naprostou pravdu, vždyť je to možnost té volby, zda-li se trápit těmi politikařeními, či se nadýchnout a koukat kolem sebe, jak se nám sem jaro stěhuje. Mirko ještě jednou moc díky.:-)R^

1 0
možnosti
PM

P74e97t28r 17M46u62r11č14e96k

29. 3. 2016 17:46

Tak po přečtení tohoto blogu pane Pavle mám hned lepší náladu a byl jsem včera ve Stromovce takže ty jarní pupeny jsem viděl na vlastní oko.

Díky za blog...

2 0
možnosti
Foto

Pane Petře, a že je to úžasný pohled? Prostě zima už porhrává, jen aby ještě nějaké ty mrazy, ty květy nezničily. Petře Vám děkuji za návštěvu a za milý komentář.R^

1 0
možnosti
TG

R^ Jaro, to opakované proubouzení, nikdy nezevšední, nikdy se neomrzí. Díky za tyhle dary!!! Zdravím Pavle !:-)

1 0
možnosti
Foto

Tomáši moc děkuji za návštěvu a za komentář. A máš pravdu, nezevšední a neomrzí.R^

1 0
možnosti
Foto

Všimli, kvete to krásně a ještě bude!;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš u tebe jsem nepochyboval:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com