Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Se zpožděním po návratu z hor. K armádě, Pavle, vzhlížím s úctou už od velkých povodní. Hněv by měl směřovat do Bruselu za jejich nezodpovědnou politiku...

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, předně děkuji za návštěvu a za komentář, se kterým lze jen a jen souhlasit.

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, řeknu to jednoduše. Když jsem se před revolucí ocitl třeba na ulici v blízkosti ozbrojených státních složek, dostal jsem podvědomě strach. Dnes se naopak tak nějak cítím bezpečněji.

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti za návštěvu a za komentář. A přeji celé tvé rodině krásné Velikonoce.

1 0
možnosti

A já, alespoň za sebe,

vojákům a policistům tímto děkuji.

Jarda Lima ze Zlina !!!!!!!!

2 0
možnosti
Foto

Jaroslave děkuji Vám nejen za návštěvu, ale i komentář. R^

0 0
možnosti

R^

Skvěle napsané, kdo má problém s teroristy, nasadí do ulic i armádu, to je logické.

Možná by jsme se měli zachovat podobně, a na každé ministerstvo nasadit preventivně státního zástupce s klepetama, když je u nás problém korupce a tuneling.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Zbyňku, děkuji za návštěvu a za komentář. A ten Váš návrh bych možná jen rozšířil. Každopádně moc díky

0 0
možnosti
Foto

Každý se na to dívá po svém, zatím neprůstřelné vesty nejsou předepsané, ale s těmi kruháči bude větší legraci než v diskuzíchR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, co naděláš... řada lidí nechce pochopit, že brečí nad rozlitým mlíkem. Když už ty hranice jednou děravé máme, tak se holt musíme smířit s tím, že na ulici vidíme vojáky. Furt lepší vidět ozbrojené vojáky, než ozbrojené džihádisty...R^

4 0
možnosti
Foto

Vladimíre, předně děkuji za návštěvu a za komentář. Právě proto jsem tam dal tu medůzu.;-D

1 0
možnosti

Já to sice vidím trochu jinak, ale více-méně souhlasím. Včera jsem se díval na složení hlídek a myslím, že by to snad mohlo trošku pomoci. Nechci se dočkat doby, kdy při vstupu do metra uvidíte jako první hlaveň kulometu za pytli s pískem (v Indii to tak mají). Sice souhlasím s lidmi, kteří tvrdí, že naše politická reprezentace nás dovedla až do této Brusele, ale zároveň bych položil otázku. Vy co teď pokřikujete, byli jste u voleb? A koho jste volili. Jestli jste volili ČSSD, TOP09, ODS, nebo KDU-ČSL, tak nadávejte jenom sobě, protože o těchto stranách se už léta ví, co dělají. Pokud jste volili ANO, nebo ÚSVIT, pak vás chápu, protože jste se pokoušeli o změnu a to bylo dobře. Že to nevyšlo, no příště si lépe zjistěte koho volíte. Ale jestli jste u voleb nebyli, tak buďte zticha a šoupejte nohama. Protože jste hlupáci, kteří promarnili svoji šanci, pokusit se něco změnit.

Já jsem volil Svobodné.

2 0
možnosti
Foto

Pane Jindřichu, děkuji Vám za Vás názor a za návštěvu. V řadě vět s Vámi souhlasím

0 0
možnosti
Foto

No dobra, uvedl jste Francii jako priklad, kde vojaci bezne hlidkuji v ulicich. Stejne tak je tomu treba v Izraeli. Otazka stoji ale jinak: Skutecne se chceme dostat do stejne zumpy, jako maji ve Francii, ze jim tam po ulicich musi hlidkovat ozbrojene vojsko?

4 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, předně Vám děkuji za návštěvu a za komentář. Chápu i Vaši otázku, ale jak to vše udělat?

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com