Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Paní Ř. mám spojenou snad jen s Takovou normální rodinou. Nevzpomínám si, Pavle, na konkrétní scény, ale jen atmosféru. Bylo to vtipné a milé.

Je to až neuvěřitelné uchovat si duševní svěžest do tak vysokého věku!!!

1 0
možnosti

Nezapomenutelná osůbka, Meryčka Rosůlková....V

1 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, přesně tak, a to její podání nesnesitelných bab, bylo úžasné. Každopádně i zde Vám děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, opět krásná připomínka úžasné herečkyR^I já se chystám malovat, tak si na ni vzpomenu;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, no bez toho nezačínat. To je přímo povinné instruktážní video. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Mě se nejvíce líbila ve filmu zítra vstanu a opařím se čajem, kde společně s Ottou Šimánkem hráli vtipný pár Whiteových :-) Hlášky typu : "Patri, zažili jsme únos, to je fantastické !" "Jistě, Schirley." ,mě vždy dostaly do kolen :-)

2 0
možnosti

Patri, to je Hitler, vyfoť mě s ním!

2 0
možnosti
Foto

Pro mě jsou nejhorší přípravy na malování a poté úklid po malování. Někdo ale vidí jen malování, většinou některé ženy. No a co, tak vymalujeme, dyť je to prkotina, za chvíli je to hotové, že? R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, není k tomu co dodat. Každopádně děkuji za návštěvu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS