Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Krásná vzpomínka, díky Pavle. Skvělá paní Kurandová! A vhodné doplnění citací Fr. LukešR^V

1 0
možnosti
Foto

Tome,moc ti děkuji za navštěvu a komentař.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle. Babička je klasika. Vždy pohladí po duši. I díky Jarmile. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

1 0
možnosti
JH

Tady budu v ve velmi lehké opozici. Nikdy jsem se s tou dámou nesetkal, ale Menšík o ní kdysi veřejně říkal, jaká skalní komunistka to byla. Dost bych tomu i věřil, tahle genrace herců z kočovných společností neměla v mládí lehký život a komunistická idea lákala. Ostatně nejen ji! Ale souhlasím, že na idealizovanou Babičku BN to byl ideální typ.8-o

2 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, žádná pozice ☺. Všichni víme, že ta babička je pouhá idea. Ale krásná. Každopádně Josefe moc děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Díky za další díl seriálu.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, já děkuji za návštěvu a komentář.

1 0
možnosti

J46a44n 78Š96u41r16c

10. 3. 2016 11:21

Jasná velká karma Pavle a R^R^.

2 0
možnosti
Foto

Jene, tak to já posílám obrovské poděkování za návštěvu a za komentář. A rovněž přeji krásný den. Tentokrát z Prahy.

0 0
možnosti
Foto

Až Pavle dorazíš, hlídej si peněženku. Fotky jako živé!!R^

2 0
možnosti
Foto

Horské, předně zdravím a děkuji za návštěvu. Dbaje tvé rady překonal jsem Václavské náměstí i staroměstské.

;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, Babička, moje srdeční záležitost a tato skvělá herečka, ji zahrála znamenitě. Díky za vzpomínáníR^V

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko.já děkuji za návštěvu. Udělala jsi mi radost.Sedim ve zpožděném vlaku do Praglu.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com