Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^! Výborný blog. Nesmrtelní "aparátčíci" a precizní popis doby panem prof. Piťhou. Díky, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, já ti děkuji za návštěvu a za komentář. Však jsem si původně říkal, ono je výročí narození TGM, tak tohle bude dobré doplnění k těm všem připomenutím. No, ale těch připomenutí moc nebylo, bohužel.

1 0
možnosti
VF

Co věta, to klenot.

Děkuji, že byl film dobře uložen v trezoru a přežil tu dobu.

Děkuji i Vám, pane Vrbo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Věro a já děkuji Vám, že jste navštívila to mé povídání a že jste přispěla do diskuse. R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, děkuji za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, opět pěkné připomenutíR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko díky moc, no ten film je prostě nadčasový

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, ten film jsem měl rád a máš pravdu, je nadčasový.:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji ti za návštěvu a za komentář.R^

1 0
možnosti
JT

...snad jen R^ a díky, Pavle:-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, já děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
RP

Tak to byl koncert " hlášek ".;-D.Na film jsem byla ještě malá, tenkrát jsem vnímala jen tu krásnou Irenu Kačírkovou, kterou jsem měla jako herečku moc ráda. S blogem máte pravdu.R^

2 0
možnosti
Foto

Radko, ono je to přirozené, že řadu věcí chápe když stárneme. Vám každopádně děkuji za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
Foto

obwecně řečeno...starý dobrý český filmy.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, přesně tak. A děkuji ti za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Já viděl po vojně Irenu K bez závoje na její zahradě u babylonského koupaliště. Znala několik jazyků, přesto nemachrovala. To všechno ale, Pavle, víš. Tady tedy máš můjR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, lhal bych, kdybych řekl, že nám vše. Třeba se i v tom mém pohledu jen mýlím. Ale tobě děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com