Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ V paměti mi zůstaly jen Sňatky z rozumu, a proto s "protivným dědkem" rád souhlasím:-)....

2 0
možnosti
Foto

Tomaši moc děkuji za navštěvu a komentář

1 0
možnosti

Ten pomlouvač, ale úžasně roztomilý, byl Jan Pivec. Ten když sednul a začal vyprávět svým hřmotným hlasem, poslouchali všichni a bavili se! Já chodíval hodně na absolventská představení DAMU v Disku. V jenom ročníku tam byl Nedbalův oblíbenec Vašek Sloup a to byla o představení skutečně orgie.8-o Divadla, ale hlavně humoru. Nedbal Sloupa doslova pronásledoval!! Laskavě.8-o A znovu bych se zastal současných herců. Nesuďme podle těch seriálových. Je i dost těch, kteří seriály odmítají!!

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Josefe, však se na pana Pivce také chystám, jen by si v dalším pokračování zasloužila pozornost i jedna dáma. Aby to bylo vyvážené. Pepíku, já vím, že i dnes se najdou dobří a výborní herci. Já to časem napravím.:-) Ale děkuji Vám za návštěvu, ale také za vždy milé doplnění toho mého povídání.R^ Vážím si toho.

0 0
možnosti
Foto

Jarmila to napsala trefně. Kdyby mluvili anglicky, všechny OSKARY by shrábli čeští herci obého pohlavíR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, kdo ví, jen se obávám, že tomu našemu humoru by v cizině tak neporozuměli.

1 0
možnosti

R^ Máme být na co hrdi. Měli jsme řadu vynikajících hereckých osobností. Nedbal, Sklenčka, Kemr, Jiří Holý, Menšík, Sovák... Osobně mám nejraději Kemra a Hrušínského nejstaršího. Ale těžko mezi těmi hvězdami vybírat, všichni byli skvělí. Dnes už tolik výrazných herců není.

3 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo,velmi Vám děkuji za návštěvu a za komentář. Měli jsme spousty úžasných herců, ale najdeme i dnes. Jen se obávám, že jich není tolik.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com