Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měli jsme pejska, Bellinu, bedlingtona teriera...Pořídila si ho kdysi přes naše protesty naše dospívající dcerka. Získal si nás nadobro, milovali jsme ho všichni... V. Když nešťastnou náhodou po 6 letech "odešel" smutnili jsme (dlouho) - celá rodina. Dnes máme už jen andulky, ale i ty nám přirostly k srdci. Zvířátka jsou upřímné a bezelstné, pejsci obvzvláště... Díky za pěkné počtení...R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Mirko, máte pravdu, ony ty zvířata jsou mnohdy lepší jak lid. A smutku rozumím, zažil jsem ho mnohokrát.

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Známá má krysaříka, je to opravdu hyperaktivec, tvrdohlavec a vůdčí typ a ochranář ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko no a ted si vem, že mám dva ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, roztomilé počteníčko, takové soužití moc dobře znám R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, já vím :-). Moc děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti

Hezcí pejskové.My sice psa nemáme , ale téměř všichni naši známí ano.Takže když se sejdeme ,oni se chlubí růstem a výjmečností svého pejska:-) my zase tím stejným u našich vnoučat ;-D dobře se u toho většinou pobavime ...někdy jsou problémy podobné.

1 0
možnosti
Foto

Radko, přesně tak, on se průsečík najde vždycky. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti

J94a19n 65P25a27l16l62a88s

19. 2. 2016 1:40

Pavle, moc hezké. Sice jsem kočkofil, ale ne pesofob, takže karma. Chlupáči prostě do rodiny patří, i kdyby to byli hadi.

1 0
možnosti
Foto

Jene, zdravím, no hady to nevím, ale něco na tom je.:-) Jene , děkuji za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti

Pavle, moc hezky jsi o psích (tuším kámoškách) napsal. Měla jsem pinče, a ten vypadal jako ta tvoje mladší, úplně stejně. A teď mám čivavu (kluka). A k tomu spaní: jedno je chtít, a druhé vydržet. Oba jsem statečně umístila před první nocí do psího pelechu-košíku. No, byli tam tak čtvrt hodiny:-), a srdceryvným kňučením si vynutili spaní ve smečce:-) Asi hned odhadli, že to dlouho nevydržím, a to kňučení zabere:-) A trefili to.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, no u nás to proběhlo obdobně. A pak kdo je pán a kdo pes. Maruško děkuji za návštěvu a za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Krása!

Naši dva kavalíři se chovají podobně. R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle zdravím Vás, děkuji za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
Foto

R^Krysařík měl prý být kapesní provedení dobrmana. Společně s jorkšíry a čivavami je někteří řadí do kategorie "svačina".;-O;-O V posteli spí i kočičáci.;-)

2 0
možnosti
Foto

Krásní ňuňánci. My máme maltézačku, a také to tak hezky umí, se válet, říkáme o ní, že je antistresový pes.

Prostě psíci jsou radost a potěšení.V

2 0
možnosti
Foto

Dášo, máte naprostou pravdu, zejména v dnešní době je dobrý každý antistres. Děkuji moc za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, pokud ještě zavítáš do diskuze u Dany T., nejdeš tam můj psí příspěvek. Tobě R^

1 0
možnosti
Foto

Horste jdu to prolustrovat ;-D;-D R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com