Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti

R^Pan Herec, pan Člověk, děkuji za celý seriál "vočima", za Vaši radost duši přinášející práci, Pavle.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene a já děkuji Vám za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
Foto

přesně a dělal jen to, co mu umožnilo to jeho vlastní člověčenství.

0 0
možnosti
Foto

Znám jen toho Štrosmajera, jsem vostuda! Vždycky to omlouvám tím, že jsme za mého dětství neměli televizi.;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, našlo by se určitě více filmů. Třeba Pyšná princezna. Vše se dá dohnat. R^

1 0
možnosti

Pana Kopeckého jsem já jako mladší neměla moc ráda , zdál se mě trochu ulisný i některé jeho role k tomu směřovaly. Jenže jak šel ten čas...:-) tak jsem změnila názor. Zrál jako víno, na jeho Štrosmajera se nedá zapomenout.

1 0
možnosti
Foto

Radko byl jsem na tom podobně, vlastně úplně stejně. Možná díky těm rolím a mé nevyzrálosti. Každopádně děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti

P54e22t43r 59M46u96r61č78e46k

16. 2. 2016 20:54

Pane Pavle díky za vzpomínku na pane Herce.

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře a já děkuji Vám, za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, opět díky za krásnou připomínku tohoto velikánaR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko a já děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti

Nechci vám do toho už příliš vstupovat, ale Kopeckého jsem velmi nesnášel. Pokud jste četl i tu Höschlovu diagnozu, asi pochopíte, že jsem se Kopeckému později i vnitřně omluvil. Když přecházel z té maniakální do depresivní fáze, byl občas nesnesitelný. Dneska vím, že zkoušel jako zvíře. Tenkrát jsem byl mladý a blbý. Ovšem ty současné herce bych tolik nezatracoval. Třeba Dejvické divadlo, Martin Zahálka na Vinohradech...není jich málo. Seriálový ochotník Rychlý není jediný český herec.8-o

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás a děkuji za návštěvu a komentář. A za upřímnost. Já jsem tam právě uvedl, že to vše co zažíval se těžce chápe,když to člověk nepřežije. Ta nemoc je strašná. Pane Jeneč, ještě jednou díky.

1 0
možnosti
Foto

Paní Alžběta, děkuji Vám za návštěvu.

0 0
možnosti

R^Pěkné připomenutí MK. Skvělý herec!!! Vychutnal jsem si jeho projev z roku 1987!

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji ti za návštěvu. Ano,ten jeho projev je i tak nějak nadčasový. Vždyť se stačí koukat kolem sebe a mnohé se tak opakuje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com