Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jo, být ve špatnou dobu na špatném místě, to je za trest! Pak jsou nové verze a už to jede... Vidíte, o té Nemocnici jsem nevěděla. Možná proto, že původní řady vznikly před mým narozením?;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko tak to jsem rád, že jsem pomohl s informacemi. Klárko, děkuji za návštěvu a za komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Ladislave, já děkuji za návštěvu R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásná vzpomínka R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
JH

Párkrát jsem se s ním i pracovně potkal. Nejen pro mne byl tenkrát první hvězdou divadla. Uměl být i ironický, sarkastický. Přidám stručně jednu historku, která se o něm tradovala. Běželo snad nějaké normalizační školení herců v ND. Provozovala ho jedna mladá a dost špatná herečka, uvědomělá soudružka. Staří borci nepřišli, ale mistr Karel ano a sedl si do první řady. Když ta soudružkas skončila přednášku, mistr povstal a velmi decentně jí tleskal. Souružka utekla celá rudá.8-o

1 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, předně děkuji za návštěvu a i za komentář. Uměl být ironický, ale svým umem si to mohl dovolit. Víte nejsem závistivý člověk, ale trošičku závidím, že jste zrovna tohoto člověka měl možnost potkat a poznat ho víc, než kdokoliv z nás. A to malé závidění mi odpusťe, já jen nevím, jak to napsat jinak.:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste. díky moc za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Pan Höger byl pro mne jedním z českých hereckých Bohů. Je mi líto že odešel tak brzo a vám díky za tuto vzpomínku. Za sebe jen dodám, že je trapné, když ČT recykluje a opakuje a mixuje všechny možné kanálie z dob minulých, že si nenašla čas, či snad i chuť udělat nějaký souvislejší sestřih toho, co s tímto gigantem českého herectví bylo natočeno pro seriál Nemocnice na kraji města. Bylo by navýsost zajímavé srovnávat jeho genialitu, s geniálním projevem pana Chudíka. A byl by v tom určitě i jistý symbol.

2 0
možnosti
Foto

Pane Braune, moc děkuji za návštěvu a za komentář. A souhlasím s Vámi, že by stálo za úvahu udělání sestřihu obou protagonistů. R^

0 0
možnosti
TG

Krásná vzpomínka, Pavle, na velkou osobnost! Moc mě zaujalo, z krátké ukázky, srovnání projevu zamýšleného protagonisty seriálu Karla Högra, a Ladislava Chudíka.

A poznámka pod čarou je opravdu na místě!!! R^

PS: Přeji ať všechno jde dobře, jak má...!

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. A ta poznámka? Ta tam musela být, vždyť lidé jsou stále nudně stejní. R^

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, já děkuji za návštěvu R^

0 0
možnosti
LC

Milovat Karla Högera mě naučila má babička. Na konci třicátých let žila v Brně a s vášní se věnovala ochotnickému divadlu.

Tehdy již poměrně známý Karel Höger tomuto ochotnickém souboru z lásky k divadlu rád vypomohl a moje babička si s ním zahrála, tuším Vojnarku. Miloval divadlo a těšilo ho dělit se o svou vášeň a zkušenosti s nadšenými amatérskými kolegy.

Moje babička bývala krásná a myslím, že se mu musela velmi líbit :-)

Po válce se seznámila s mým dědečkem. Pikantní na tom všem je, že dědečka si lidé občas s Karlem Högerem pletli, tak moc mu byl celý život podobný :-)

Děkuji za vzpomínku na našeho oblíbeného "rodinného" herce, udělal jste mi radost.

2 0
možnosti
Foto

Paní Lenko, neděkujte, já děkuji nejen za návštěvu, ale za nádherný komentář, který doplňuje právě onu vzpomínku. Lenko, moc Vám děkuji. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Milá vzpomínka, děkuji a karmuji.

3 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, děkuji za návštěvu i za komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com