Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Prndy vynechám, není třeba;-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Vladimíre, děkuji za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti

P26e37t81r 39S56k81á36c62e83l

28. 1. 2016 23:36

A mě nezbývá nic jiného, než jim tímto poděkovat za vše, co pro nás dělají a že tu vůbec jsou připraveni nám pomoci, když to budeme potřebovat.

..."""...

Karma. Připojuji se s poděkováním všem hasičům. V Čro Brno se připomíná soutěž hasičů a zaznělo tam jejich heslo:

Bohu ke cti, bližnímu ku pomoci a vlasti k obraně. Ta třetí vlastnost bohužel bude asi potřebná i v dnešní době bez válek. Ale v době invazí. Však o tom prezident mluvil, o nasazení hasičů. Doufejme, že máme natolik silnou policii a vojsko, že hasiči budou jen v záloze. Jinak účinná zbraň hasičů, tedy studená voda pod velkým tlakem dělá divy s každým živým tvorem. Zvláště s tím, který má rád teplo a byl v něm vychováván od mala. Do zimy k nám je nikdo nezval, alespoň ne do ČR.

Jsi zkropen, je ti zima, musíš jít domů se převléci a usušit. Stále se divím, jaké cavyky se dělají s výtržníky na stadionech a v ulicích. Pokropit studenou vodou obohacenou velmi páchnoucí látkou (máme šikovné chemiky) a je pokoj. Pokoj a mír s vámi, zdravého rozumu je nám třeba...R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře, děkuji Vám za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Ivanko moc děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti

R^ Moc hezký blog..

1 0
možnosti
Foto

Dani je málo možností vyjádřit uznání a tohle byla jedno z příležitostí, kterou šlo využít. Moc děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, až teď vidím, že mohu do diskuse. Tenhle článek se Ti moc podařil, krásné fotky a podpora dobré a tolik potřebné věci:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, předně děkuji za návštěvu a za komentář. Zaznamenal jsem, že se nějakou dobu diskuse vůbec neobjevila, což nechápu, protože já v 99,9% diskusi povoluji a nemám problém ji tam mít. Když se neobjevila, kontroloval jsem, zda-li jsem ji náhodou nezakázal. Kdepak, vše nastaveno, jako vždy.Prostě jsem měl jen smůlu, že jim zablbnul systém, což mě i chvíli štvalo. Jenže s tím člověk nic neudělá.

1 0
možnosti

Připojuji se s obdivnou nótou hasičům - měla jsem vás možnost zažít při zásahu a vážně, chlapi, jste CHLAPI ! Máte můj velký respekt! R^R^R^

A jako bonus jste byli všichni nesmírně lidští, vstřícní a ... krásní V

1 0
možnosti
Foto

Paní Iveto, moc děkuji za návštěvu i za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, je to tak. Ale proč to ještě nevíce nerozepsat, jako uznání. Moc ti děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Hasiči, myslím, že policisté mají oproti nim lehyR^

2 0
možnosti
Foto

Horste děkuji ti za návštvěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti

R^ ano, hasiči, jedni z mála prospěšných státních zaměstnanců, na které můžeme být právem hrdí!

3 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji Vám za návštěvu a za komentář. Když kouknu občas do sněmovny kladu si také otázku o spravedlnosti a potřebnosti.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com