Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Nádherné fotky, na město jsem i diky jim pyšná. Málem jsem blog přehlédla. Všechny fotky jsou kolem mého Tylova nábřeží kde jsem jako malá bydlela.Zitra si konečně ta místa v klidu projdeme , tak se těším.

Hezké svátky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Milá Rqadko, tak to jsem moc rád, že jsem přinesl vzpomínku. A tak moc děkuji za návštěvu a za komentář a přeji štastné a veselé.R^

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám za návštěvu a za komentář. A přeji hlavně zdraví, štěstí a lásku

0 0
možnosti
Foto

Marode, brzké uzdravení a ať je na Tebe Ježíšek hodný!!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste kurýruji se dle rad našich babiček, dnes již svařáčkem. Ale jde to. Moc ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle R^ Krásné sváteční dny přeji.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko a já děkuji za návštěvu, za komentář a za přáníčko.R^

0 0
možnosti
TG

T94o34m46á91š 75G51a76y47e81r

20. 12. 2015 23:05

R^!R^Zdravím Tě, Pavle. A díky za krásná slova a obrazy našeho města.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši rovněž tě zdravím a děkuji za návštěvu i za komentář.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc hezke fotky, stále hezčí. Ale ten text me vzal. Velmi krásné napsáno.:-)

2 0
možnosti
Foto

Soni moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. R^R^

1 0
možnosti
DT

Nádherné snímky i slova. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dani moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Alespoň takhle jsem se mohl podívat.. Krásné.. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Přemku moc děkuji za návštěvu a za komentář. Vážím si toho moc. A také přeji krásný vánoční čas.R^

0 0
možnosti
Foto

J61a54n 26P42r71a12ž80á64k

20. 12. 2015 15:24

R^Krásné fotky, Pavle. Přeji příjemnou zlatou neděli, ať Tě ta viróza moc netrápí:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo. Moc dekuji za navstevu a za komentar. A rovnez preji krasny zbytek zlate nedele

1 0
možnosti
Foto

Hradec, žejo? město kraje , co mám nejvíc v srdci... možná se tam vychystám... bože , já vím,proč to tam mám tak ráda... je to krásný kraj a krásné město.Hezký blog ... skamaráďěný s K .Á ;-D, ale je to milý. Zdravím, Pavle, hezkou neděli.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko je to Hradec.Proste sikulka.Moc dekuji za navstevu a za komentar. Preji krasny zbytek zlate nedele

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com