Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti

M86i42l21a17n 68B98í67l98e12k

24. 11. 2015 20:06

Jen maličkost - mám Petra Hapku také rád, ale možná právě proto bych raději přešel "Levandulovou", kde je inspirace Leonardem Cohenem znát až moc (Paper-Thin Hotel). Ovšem podobných "výpůjček" se dopustili třeba i The Beatles nebo Dylan...

0 0
možnosti
Foto

Pane Bílku, mnozí se inspirovali  již vytvořeným, ale vytvořili i originální hudbu či texty. Třeba ve filmové hudbě Deváté srdce se nechal inspirovat Bachem. Každopádně Vám moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

R^

Mimochodem- pro mě je nej -Kocour se schoulil na tvůj klín.V

1 0
možnosti
Foto

Šárko, ano, ona patří i mezi mé oblíbené. A přiznám se, že si ani neumím představit, že by to nazpíval někdo jiný. Moc Vám Šárko děkuji za návštěvu a komentář.R^

1 0
možnosti

T82o37m64á28š 27G69a91y69e76r

24. 11. 2015 13:44

R^Krásná vzpomínka! Dík, Pavle! Vůbec jsem netušil, tu dlouhou řadu filmů, pro které skládal hudbu. Překrásnou hudbu! Brzy se k ní vrátím...

1 0
možnosti
Foto

Tomáši a já děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásná vzpomínka, díky moc VR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko díky moc za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
Foto

... chtěl bych se svěřit s tím jak mne drtí,

práce jak želva, týdny jak chrti,

nízký břeh stáří, mocný proud smrti

o tom jak mu šlapu vstříc, tobě lásko

chtěl bych říct ... nemusel jsem říkat nic

jen ty víš, co chtěl jsem říct, jen ty víš co chtěl jsem říct.

Budiž mu lehká zem - za vzpomínku a připomenutí (to hlavně) velké dík R^

Jdu si něco pustit, karmice-karmovatá Pavle!:-)

1 0
možnosti
Foto

Karle nevím co napsat za krásné doplnění. Snad jen, že děkuji za krásný komentář, ale i za návštěvu R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, děkuji za návštěvu a karmováníR^

0 0
možnosti
Foto

Jsem moc ráda, že jste připamatoval jedinečného pana Hapku.

Byl to ohromný člověk, bohém, ale uměl.

Děkuju pane Pavle, Petr Hapka žije i nadále v nás všech, kteří jsme ho měli rádi.....

1 0
možnosti
Foto

Paní Illso, předně děkuji za návštěvu a za komentář. Kdo ví, jaký by byl hudebník, kdyby nebyl bohémem. Těžko říci.

0 0
možnosti
Foto

a ještě dodám, že jeho vedení basové linky bylo...vlastně je famózní.

1 0
možnosti
Foto

díky Pavle za vzpomínku.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, já děkuji za návštěvu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS