Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J76a22n67a 20M72a26j86o27v68á

28. 10. 2015 20:28

A je to.

Tedy není to.

Karma.

0 0
možnosti
Foto

Pavle R^ za těmi obrázky je totiž i kus tvého srdce a to je dobřeV

0 0
možnosti
Foto

Jitko je to tak. Není co dodat snad jen, děuji za návštěvu a za komentářR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Je to využitelné i dnes. Někteří moderní architekti se inspirují právě takovými zříceninami. Styl "destrukcionismus".:-)

1 0
možnosti
Foto

Jiří ano vím. Doufejme, že se to časem totálně nezřítí. Každopádně děkuji Jiří za návštěvu:-)

0 0
možnosti
JP

J67a55n 56P74a28l87l86a81s

5. 10. 2015 22:48

Pavle, tak mladý a už nostalgie? Já myslel, že ta je tolerovatelná jen u nás starců.

Ale kdybych měl náhodou cestu do Košic, kde jsem sloužil ve VVLŠ-SNP, asi bych se taky orosil. I u civilních objektů. Pamatuji sídliště Luník IX coby nové.

1 0
možnosti
Foto

Honzo mladý už zase tak ne ;-D Každopádně nostalgie je i věcí srdce a vnímání. A věřím, že bychom měli naprosto stejné pocity i v těch Košicích. Honzo moc děkuji za návštěvu a přeji Vám krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, díky! Vždycky mi přijde, že ty "zbytky" mají spíš citovou hodnotu než že by se hodily ke zveřejnění.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko je to tak, mnohdy symbolizují minulost a pomíjivost. Klárko děkuji za nakouknutí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ten keř na závěr je mementem, že to tam šlo k šípku..R^:-(;-)

1 0
možnosti
Foto

Přemku, přesně to mě napadlo, když jsem ho tam viděl a proto ho i tak umístil, jednak byl v tom všem ošklivém krásný, ale i z jiného pohledu.... Přemku děkuji Vám za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) pro někoho možná nelíbivé...a přece právě tyto zbytky vyvolávají silné emoce

3 0
možnosti
Foto

Soni, ano prostě to naprosto udeří. Soni moc ti děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, je vidět, že jsi to dělal opravdu s citem, musíš mít to místo moc rád:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo spíš srdcem, holt jsem asi cíťa, ale nestydím se. A opravdu vzpomínám rád. Každopádně moc děkuji za návštěvu.:-)

1 0
možnosti
Foto

určitě dávám karmu:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com