Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Laďo díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

J82a90n59a 19M68a70j97o86v10á

30. 8. 2015 20:44

To jsou mi věci...krása. Parní krása. Díky za výlet R^R^

2 0
možnosti
Foto

Jani já děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak Horste, ještě teď jsem od sazí;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, příjemná nádhera a máte to i s HučákemR^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Olinko, no ten Hučák tam musel bejt, bez něj by to něbylo ono:-). Každopádně děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

vyfotit se s párou je hezký dokument:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, no mým snem je parní lokomotiva už mnoho let, ale zatím jsem se k tomu nedostal. A tak tohle jsem prostě využít musel:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásný.R^ Četla jsem o tom, napadlo mě, že tam budeš Ty, nebo Jaromír;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš no nemohl jsem si to nechat ujít. Děkuji za návštěvu:-)

1 0
možnosti
TG

R^ Pavle, tak to je nádhera! I kdyby všechny ty stroje neměly sebemenší užitečnost či použití - i tak jsou překrásné. Moc rád jsem se podívalR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tomáši moc děkuji za návštěvu. A je to přesně tak, bez ohledu na účelovost a užitečnost. Tomáši, když jsem sledoval tu hrdost majitelů těchto kousků a do jisté míry i štěstí bylo jasné že to jsou prostě srdcaři. Mám takové lidi rád, je úplně jedno, co je objektem jejich zájmu. Prostě to dělají srdcem, láskou a odříkáním.

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, příjemný závan ze století páry:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Honzo, no právě jsem něco podobného napsal Soně. Ano a dokonce jsem si vzpoměl na Marečku podejte mi pero;-D;-D;-D Honzo díky za návštěvu a za komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^Pavle, to jsou super stroje, díky moc.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni nodhera, prostě jak když se člověk vrátí o desetiletí. Každopádně moc děkuji za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com