Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Krásné fotky ! Rád vzpomínám na ty doby, kdy k běžné opravě auta stačily kleště, kladivo a kus drátu.Sám mám Feldu 1.3, má najeto 270000 km a pořád, šlape jak hodinky.

0 0
možnosti
Foto

Jitko a jaké to bylo pokoukání. Každopádně moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo moc Vám děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, to jsi mi udělal radost zejména se 130 - tkou.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Zdar Pavle tak to jsem rád a já děkuji za návštěvu a za komentář

0 0
možnosti
DT
Foto

Dani moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Soni moc ti děkuji za návštěvu. Jsou nejen krásné, ale jak si to pelášily:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, to nemá chybu, dík:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo moc díky, vždyt ty skvosty si to plně zaslouží:-)

2 0
možnosti
Foto

Ani nemám potřebu jim říkat babičky. Strejda měl Škodu 100. Naši 120. A Favorita považuju za vcelku nové auto.;-D

3 0
možnosti
Foto

Klárko, ony to babičky jsou, on ten vývoj jde strašně ku předu a mnohé jsou stejně staré jako já. Každopádně moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tyhle škodovky byly mé mládí a má obživa. Dobře se opravovalyR^

4 0
možnosti
Foto

vždyť je radost na ně pohleďět i dnes:-)

1 0
možnosti
Foto

Ladislave děkuji za návštěvu. Byla to úžasná podívaná, až jsem záviděl, že jsme to taky nejeli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com