Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, z mého pohledu, pokud někdo jede někam daleko za sluncem, tak ho nechápu, když ho má dostatek tady. A vody tu je také dost a není slaná. Menším dětem je stejně voda jako voda a v autě je pro ně na dlouhých cestách záhul. Chápu ty, jedoucí do hor, které tu nemáme. To je opravdu jen můj názor, názor člověka milujícího dlouhé jízdy autem. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste zdravím Tě, no něco na tom je. Děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Užitečný věcný článek, Pavle. Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo no snažil jsme se o takový všeobecný pohled. A děkuji za návštěvu a přeji krásné slunečné dny:-)

1 0
možnosti
Foto

dopravní omezení každý řidič pochopí ve svém důsledku je přece pro jeho dobro.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, no každej  , nejsem si tím jist.  Tedy pokud nebyl myšlen každý normální řidič :-)

0 0
možnosti
Foto

Trochu neveselé, ale potřebné téma R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko děkuji za návštěvu a máš pravdu, je to neveselé, ale potřebné

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com